تقدیر فدراسیون وزنه برداری از حمایت های دکتر مونسان از جامعه ورزش

رییس فدراسیون وزنه برداری کشور از تلاشهای مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در ارتقاء ورزش کشور تقدیرکرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور در کیش رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه محمد نصیری قهرمان و پیشکسوت وزنه برداری کشور با دکتر مونسان دیدار کردند.

در این دیدار رییس فدراسیون وزنه برداری کشور با اهدای  لوحی از سوی این فدراسیون از تلاش ها و حمایت های دکتر مونسان در رشد و شکوفایی ورزش کشور تقدیر کرد.

علی مرادی گفت: اردوی کیش علاوه بر ارتقاء شرایط جسمی از نظر روحی نیز باعث افزایش انگیزه های ورزشکاران شد.

وی افزود: ملی پوشان وزنه برداری تا زمان اعزام به رقابت های المپیک چهار مرحله اردوی دیگر را می گذرانند تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.

محمد نصیری قهرمان پیشکسوت وزنه برداری کشور نیز ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ورزشکاران تیم ملی وزنه برداری گفت: فراهم کردن شرایط مناسب تمرینی در جزیره کیش  و بازدید دکتر مونسان از تمرینات وزنه برداران علاوه بر ایجاد انگیزه برای ورزشکاران نشان دهنده توجه ایشان به اعتلای ورزش کشور است که از دیدگاه ورزشکاران و ورزش دوستان رفتار ارزشمندی است.

گفتنی است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان ضمن بازدید از مراحل تمرین و رکورد گیری تیم ملی وزنه برداری و گفت و گو با مسئولان، مربیان و ملی پوشان وزنه برداری از نزدیک درجریان تمرینات و میزان آمادگی این تیم قرار گرفتند.

اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان که با 10 ورزشکار از یکم اسفند  در کیش آغاز شده بود 20 اسفند به پایان رسید.