تقدیر از پرستاران نمونه کیش در گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س)

با حضور مسئولان و پرستاران درمانی جزیره کیش مراسم روز پرستار در مرکز همایش های کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، مراسم روز پرستار در مرکز همایش های کیش برگزار شد.
در این مراسم معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن تقدیر از مقام پرستاران گفت: نقش پرستاران در بیمارستان نقشی بی بدیل است که  هیچ چیزی نمی تواند، جای آن را پر کند.
وی افزود: سخت کوشی، صبر، حسن خلق، انسانیت و نوع دوستی از خصایص کسانی است که در این شغل به فعالیت می پردازند به همین خاطر است که روز ولادت حضرت زینب (س) برای این شغل انتخاب شده است زیرا پرستاران نیز قهرمانان روزگار ما هستند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: اگر به سه سال قبل بازگردیم بی تردید می بینیم  بیمارستان کیش امروز شاهد تحولات مثبت بسیار زیادی بوده است.
رضوانی بالا بودن سطح توقعات مردم جزیره کیش در عرصه سلامت و بهداشت را یک امتیاز مثبت برای مدیران خواند و گفت: توقعات بالای مردم سبب می شود که مدیران برای بر آورده کردن این خواسته ها تلاش بیشتری به کار ببرند البته این بدان معنا نیست که همواره نیمه خالی لیوان را مد نظر قرار دهیم و تلاش های شبانه روزی ریاست بیمارستان، مدیران، پزشکان، پرستاران و پرسنل را نادیده بگیریم.
وی ادامه داد: پیشرفت امروز بیمارستان کیش و کسب موفقیت های گوناگون آن نتیجه مطالبه ای است که به صورت مداوم دکتر مونسان از مسئولان و مدیران بخش بهداشت و درمان دارند به همین خاطر امروز شاهد توسعه بیمارستان در بخش های مختلف امکاناتی، فضا، پرسنلی و ... هستیم.
محمد خلخالی، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ضمن تبریک روز پرستار و ایام مبارک دهه فجر، پرستاران را بسیجیان سنگر بیمارستان خواند و گفت: خوشبختانه امروز ریل گذاری بخش بهداشت و درمان بیمارستان کیش انجام شده است لذا بیمارستان همانطور که امروز توانسته در عرصه ملی بدرخشد می تواند چندی بعد در عرصه بین المللی نیز موفقیت هایی به دست آورد.
وی با بیان اینکه به صورت استاندارد هر پرستار تنها می تواند 4 بیمار را پوشش دهد از پرستاران کیش تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام حقانی، نماینده نهاد امامت جمعه کیش نیز از پرستاران و نقش آنها در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.
همچنین در این مراسم ایمان الوندی، مدیر پرستاری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به نمایندگی از پرستاران بیمارستان کیش از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به خاطر حمایت های انجام شده تشکر کرد و برخی از درخواست های پرستاران از مسئولان را مطرح کرد.
شایان ذکر است که در ادامه این مراسم که با حضورمسئولان و  بیش از 150 پرستار فعال در بخش های مختلف درمانی جزیره عصر روز جمعه 14 بهمن ماه در مرکز همایش های کیش برگزار شد از پرستاران نمونه کیش تقدیر شد