تصویب طرح ارتقاء شغلی کاركنان شركت تعاوني شاغل در سازمان منطقه آزاد کیش

طرح ارتقاء شغلی کاركنان شركت تعاوني شاغل در سازمان منطقه آزاد کیش تصويب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، داود کرمی رئيس هيات مديره شركت تعاوني كاركنان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در راستای تحقق عدالت شغلی و ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان شرکتی شاغل در سازمان، طرح ارتقا شغل و افزایش مزایاي كاركنان با حمايت مديرعامل و همراهی اعضاي هيات مديره سازمان به تصويب رسيد.

به گفته کرمی این طرح در سه فاز و طی مدت ٧ ماه کار کارشناسی به اجرا در آمده است و در گام نخست قراردادهای متفرقه و چندگانه شرکتی، ساعتی، حجمی و معین ساماندهی شده و در قالب قراردادهای مدت معین و حجمی تنظیم شدند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش افزود: فاز دوم این طرح بررسی موضوع ارتقاء و اعمال مدرک تحصیلی پرسنل بود. این موضوع در طول سالهای اخیر مورد بی توجهی قرار گرفته بود و نا رضایتی و کاهش انگیزه پرسنل شرکت تعاونی سازمان را درپی داشت اما با اجرای این طرح بر اساس حدود اختیار قانونی و طرح طبقه بندی مشاغل، ارتقا پرسنل و اعمال مدرک تحصیلی آنها انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به فاز سوم این طرح تصریح کرد: با توجه به تکانه های اقتصادی اخیر و افزایش هزینه های زندگی تلاش سازمان منطقه آزاد کیش بر کمک به پرسنل در جهت تسهیل شرایط زندگی است. لذا طرح ارائه بلیت هواپیما و کمک هزینه مسکن با پیگیریهای مستمر مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و مديرمنابع انساني سازمان در جلسه هیئت مدیره مطرح و با نظر مساعد دکتر انصاری لاری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش مصوب شد تا پرسنل تعاونی نیز از مزایای حق بلیت برای خود و افراد تحت تکفل به تعداد یک بار در سال و نصف حق مسکن مصوب سازمان بهره مند شوند.

داود کرمی در پایان با تقدیر از تلاش ها وزحمات پرسنل سازمان منطقه آزاد کیش، تعاونی کارکنان سازمان و شرکت های تابعه گفت: با حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و دست اندرکاران حوزه منابع انسانی سازمان و مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان طرح ارتقاء شغلی کا ركنان به زودي اجرايي خواهد شد و امید است که این حسن همکاری با افزایش کاركرد سازمان منطقه آزاد كيش و شركت هاي تابعه تحقق اهداف عاليه را در اين منطقه آزاد تسهيل و تسريع كند.

وي تاكيد كرد: مقرر شده این موضوع پس از تصویب هيات مديره شركت هاي تابعه به اجرا در آيد تا اختلاف مزایا و درآمد پرسنل  ظرف ٣ سال آتي بطور كامل از بين برود.