تشکیل شورای مطالعات راهبردی ، تاکید دکتر مظفری درجلسه معارفه سرپرست جدید توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست معارفه سرپرست جدید توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش بر تشکیل شورای مطالعات راهبردی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری در نشستی با حضورمعاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش که  چهارشنبه 5 دی برگزار شد دکتر مسعود توفیقی را به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش معرفی کرد.

دراین نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از معاونت توسعه مدیریت به عنوان یکی از بخش های مهم یاد کرد که مسئولیت پشتیبانی و پوشش دهی به موضوعات مربوط به کل سیستم سازمانی را برعهده دارد.

وی با اشاره به سوابق علمی وتخصصی ارزشمند دکتر توفیقی گفت: درحوزه توسعه مدیریت نیازمند اقدامات زیادی هستیم . معاونت توسعه مدیریت پشتیبان همه معاونت ها ومدیریت های سازمانی است این پشتیبانی باید کامل و به تمام معنا باشد. البته در بحث توسعه مدیریت و پشتیبانی از موضوعات بحث فقط سازمان منطقه آزاد نیست بلکه این پشتیبانی باید از تمام کیش باشد و به همه جزیره خدمات مناسب ارائه کنیم.

دکتر مظفری افزود: در حوزه IT و ICT دردهه هفتاد جزیره کیش به واسطه زیرساخت هایی مثل تله کیش که ظرفیتی فوق العاده است پیشرو و پیشگام بود. امروز نیز باید تلاش کنیم با اتکا به تخصص وتجربه دکتر توفیقی دراین دو حوزه که بستر بسیاری از امور است جزیره کیش به رشد وتوسعه برسد .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه فضای کاری در سازمان منطقه آزاد کیش برمحور صمیمت ، تعامل و همدلی است گفت: این همکاری و فضای دوستانه، سرمایه ارزشمندی است که تقویت آن  در پیشبرد امور موثر است.

وی از سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت خواست در خصوص اجرای شیوه نامه ها و فرآیندهای اداری با بررسی مسیر انجام امور، موانع را درجهت تسهیل وتسریع کارها رفع کند.

دکتر مظفری درادامه تاکید کرد: تشکیل شورای مطالعات راهبردی که درساختار سازمان منطقه آزاد کیش نیز وجود دارد یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. این شورا محل مناسبی برای بحث های تخصصی و تدوین برنامه میان مدت جزیره کیش است و می توان دراین شورا برای حوزه های مختلف پروژه تعریف کرد و موضوعات مرتبط با دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان را دراین شورا طرح وبررسی کرد.

محمدرضا عبدالرحیمی مدیردفتر برنامه ریزی بودجه وسرمایه گذاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز در این نشست با تاکید برحضور تیم مدیریتی شایسته در سازمان منطقه آزاد کیش گفت: حضور این تیم توانمند توقعات را از منطقه آزاد کیش بیشتر می کند.

وی درادامه با اشاره به این موضوع که بحث برنامه ریزی از وجوه توسعه مدیریت است افزود: هسته اصلی برنامه ریزی همه معاونت ها درتوسعه مدیریت است و باید اهداف استراتژی و انتظاراتی که از مجموعه مناطق آزاد وجود دارد و سازمان منطقه آزاد کیش در صدر این مناطق است که شامل کمک به اقتصاد ملی ، پیوند اقتصاد ملی با اقتصاد بین المللی و عمران وآبادانی  منطقه است با همت سرپرست جدید توسعه مدیریت منطقه آزاد کیش تامین شود.

دکتر مسعود توفیقی سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش نیز دراین نشست ضمن تشریح سوابق کاری وفعالیت های علمی وتخصصی خود از حسن اعتماد دکتر مظفری تقدیر کرد.

گفتنی است درپایان این نشست با تقدیر از تلاش های ضرغام ترابی در دوره سرپرستی معاونت توسعه مدیریت ، از سوی دکتر مظفری حکم انتصاب دکتر مسعود توفیقی به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به وی اعطا شد.