تحویل بیش از 2100 سیم کارت رایگان تله کیش همزمان با روز کیش به شهروندان

بیش از 2100 سیم کارت رایگان تله کیش همزمان با روز کیش به شهروندان تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت تله کیش دراقدامی جالب توجه طی فراخوانی برای ارائه سیم کارت رایگان به شهروندان جزیره کیش اعلام آمادگی کرد.

درپی این فراخوان از 15 تا 19 آبان 3هزار و 83 نفر برای دریافت سیم کارت رایگان نام نویسی کردند ودر روز 20 آبان همزمان با روز کیش 2هزار و 195 نفر سیم کارت خود را در فرایندی 10 دقیقه ای دریافت کردند.

محسن بهداری مدیرعامل شرکت تله کیش با بیان اینکه این اقدام علاوه برارائه خدمات خوب به شهروندان، آزمونی برای سنجش توانمندی شرکت تله کیش به عنوان بازوی اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش در بخش های ارتباطی  نیز محسوب می شود افزود: شرکت تله کیش برای معرفی کیفیت خدمات خود به جای صرف هزینه های سنگین تبلیغاتی بودجه خود را برای اهدای سیم کارت رایگان به شهروندان هزینه کرد تا شهروندان جزیره کیش از نزدیک خدمات این شرکت را تجربه کنند .

وی ادامه داد: فرایند اعطای سیم کارت رایگان به شهروندان به گونه ای طراحی شده بود که به صورت میانگین با صرف 10 دقیقه زمان افراد سیم کارت خود را دریافت می کردند و این موضوع با کمک خوب نیروهای انتظامی، حراست سازمان و پلیس راهور ممکن شد.

بهداری تصریح کرد: تمامی افرادی که ثبت نام کردند وبنا به دلایلی موفق به دریافت سیم کارت رایگان نشده اند می توانند تا  30 آبان سیم کارت خود را با مراجعه به شرکت تله کیش دریافت کنند.

گفتنی است شرکت تله کیش که نخستین اپراتور تلفن همراه کشور ومتعلق به جزیره کیش است با تاکید دکتر انصاری لاری و به همت مدیران این مجموعه در حال بروز رسانی خدمات دهی خود است ودربسیاری موارد خدمات مطلوب تری درمقایسه با سایراپراتورها به شهروندان کیش ارائه می کنند.

یاد آور می شود حضور فعال درحوزه مسئولیت های اجتماعی وحمایتی از اقشار مختلف جزیره کیش واجرای طرح های مشوق با اعطای هدیه از برنامه های شرکت تله کیش است که بخش هایی از این طرح ها درحوزه مسئولیت های اجتماعی اجرا شده وبه زودی طرح امتیاز وهدیه این شرکت نیز فعالیت خود را آغاز می کند.