با حضور دکتر انصاری لاری انجام شد؛

تحویل اولین سیم کارت 4G تلفن همراه کیش

اولین سیم کارت 4G تلفن همراه کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به یکی از مشترکان تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور دکتر انصاری لاری، جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش،مدیرعامل اپراتور تله کیش و اعضای شورای شهر جزیره، اولین سیم کارت 4G اپراتور تله کیش راه اندازی و به یکی از مشترکان تحویل داده شد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  با بیان اینکه اپراتور تله کیش دومین اپراتور ثبت شده کشور است گفت: با وجود پیشرو بودن جزیره کیش در فعال سازی اپراتور تلفن همراه اما شاهد عقب افتادگی خدمات دهی سیم کارت کیش بودیم که با حضور مدیریت جدید شرکت تله کیش و به پشتوانه فعالیت کارکنان توانمند در مدت زمان چهار ماه شاهد راه اندازی نسل چهارم تلفن همراه توسط اپراتور تله کیش هستیم.

دکتر انصاری لاری افزود: از بدو فعالیت در این جزیره با نگاهی استراتژیک به این منطقه آزاد در تلاش هستیم جزیره کیش که همواره نامزد عنوان شهر هوشمند در کشور بوده به جایگاه واقعی خود با کارکردهای حقیقی در این زمینه دست یابد.

 وی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای هوشمند سازی جزیره کیش تاکید کرد: ارتقاء سیم کارت تلفن همراه کیش به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های هوشمند سازی در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد هستیم ظرفیت و سرعت تلفن همراه کیش به 4G تغییر یافته است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با توسعه خدمات دهی سیم کارت های کیش، مشترکان تله کیش ضمن استفاده از خدمات ارتباطی، پیامکی و اینترنت نسل چهارم می توانند از خدمات رومینگ در 110 کشور نیز بهره مند شوند.

دکتر انصاری لاری توسعه فعالیت های شرکت تله کیش با راه اندازی سیم کارت های اعتباری و ارائه خدمات اینترنتی ارزان تر به سراسر کشور توسط سیم کارت تلفن همراه کیش را از دیگر اقداماتی برشمرد که در دستور کار قرار دارد و تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد شبکه تلفن همراه کیش با اجرای طرح های پیشرو به عنوان زیر  ساختی برای ایجاد در آمد پایدار در جزیره کیش و خدمات دهی شایسته به این منطقه آزاد کشور و سراسر کشور فعالیت کند.

گفتنی است مشترکان اپراتور تله کیش از یکم تا 31 خرداد سالجاری فرصت دارند نسبت به تعویض سیم کارت قدیمی با سیم کارت4G  اقدام کنند. خدمات دهی اینترنت 4G  از یکم تیر برای مشترکان تله کیش در جزیره آغاز می شود.