در بازدید رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت از بیمارستان کیش مطرح شد:

تجهیزات بیمارستانی منطقه آزاد كيش نسبت به ساير بيمارستان هاي هم ظرفيت خود در كشور بي نظير است.

دکتر­سعید هاشم زاده در بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ­کیش، نظرمساعد خود را برای افزایش همکاری ها برای ارتقاء هرچه بیشتر این مجموعه در توسعه گردشگری سلامت اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل­ سازمان منطقه آزاد کیش دکتر سعید هاشم زاده رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت پس از بازدید از بخش هاي مختلف بيمارستان كيش با اشاره به امکانات و خدمات خوب بیمارستانی در این منطقه آزاد گفت: تجهیزات بیمارستان كيش نسبت به ساير بيمارستان هاي هم ظرفيت آن در كشور بي نظير است.

وی افزود: اگر چه براي برخي عمل هاي تخصصي و ويژه، امكانات کامل تری مورد نیاز است، اما تقريبا تمام تجهیزات پزشکی جهت ارائه خدمات درماني مطلوب به مراجعه كنندگان در اين مجموعه وجود دارد.

دکتر هاشم زاده در ادامه گفت: امكانات كاملي كه براي ICU ، CCU ، NICU  و عمل هاي جراحي عمومي و تخصصي در بیمارستان کیش وجود دارد و حضور دائمي متخصصان در برخي رشته هاي ضروري بيمارستانی بسیار قابل تحسین است.

رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت ضمن اشاره به اهمیت گردشگري سلامت و بويژه گردشگري درماني افزود: توسعه این صنعت برای گسترش بخش هاي بيمارستانی و افزايش طيف مراجعه كنندگان از ساير كشورها و به دنبال آن افزايش امكانات و جذب متخصصين در رشته هاي مختلف بسیارضروري است.

گفتنی است بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش با داشتن 64 تخت بستري فعال، تنها مركز ارائه دهنده خدمات درماني تخصصي در اين جزيره مي باشد.