تجلیل مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از خبرنگاران جزیره کیش

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسمی از خبرنگاران جزیره کیش قدر دانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان چهارشنبه 20 مرداد طی مراسمی  از اصحاب رسانه کیش قدر دانی و تشکر کرد.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز تشکر از تلاش های خبرنگاران در جزیره کیش، گزارشی از اقدامات انجام شده در جزایر کیش و هندورابی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر سرمایه گذاری ها و اقدامات انجام شده در بخش زیر بنایی و زیر ساختی صورت گرفته، گفت: در طول سه سال گذشته بخش زیر بنایی جزیره رشد چشمگیری  داشته و 78 درصد بودجه سازمان منطقه آزاد کیش، صرف بخش عمرانی و 5 در صد صرف هزینه های جاری شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از بهره برداری پروژه های مختلف تا پایان سال 95 خبر داد و افزود: برای اتمام عملیات ساخت این پروژه ها، زمانی مشخص تعیین شده است. اسکله 35 هزار تنی بندرگاه کیش و ترمینال جدید فرودگاه بین المللی نیز از جمله پروژه های ملی است که با تلاش شبانه روزی کارشناسان و همکاران ما تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.

همچنین رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اعلام اینکه اجرای پروژه فرودگاه جزیره هندورابی رکورد جدیدی  بین پروژه های انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش است گفت: این پروژه در حال حاضر در حال تکمیل است و تا کنون ساخت باند، اپرون، تاکسی وی و ترمینال این فرودگاه به اتمام رسیده است.

وی در ادامه در خصوص ساخت بندرگاه جزیره هندورابی گفت: ساخت این بندرگاه نیز با شتاب خوبی  در دست اجرا  است که با در نظر داشتن عوامل زیست محیطی منطقه، حدود 40 هزار مرجان جابجا شده است.

دکتر مونسان ضمن اشاره به اینکه در بخش اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد، جزیره کیش پیشرو بوده گفت: جزیره کیش در بخش صنعت شاهد رشد خوبی است و در طول 5 ماه گذشته، پروژه های متعددی در جزیره کیش به بهره برداری رسیده که این میزان از توسعه باعث افزایش صادرات و کاهش واردات می شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم دکتر مونسان با اهداء لوح سپاس از خبرنگاران کیش تقدیر کرد.