تاکید رئیس هیات ورزش های همگانی کیش بر صادرات خدمات ورزشی به کشورهای همسایه

رئیس هیئت ورزشهای همگانی کیش در مجمع سالیانه فدراسیون ورزشهای همگانی از حمایت و راه اندازی خط تولید داخلی محصولات ورزشی مورد نیاز فدراسیون ها سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش  ، این مجمع سالیانه با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش،علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و دیگر مسئولان فدراسیون با حضور روسای هیئت های ورزشی استانها در تهران برگزار شد.

سید محمد سعادت رئیس هیئت ورزشهای همگانی کیش در این مجمع به ضرورت و اهمیت شکل گیری کمیته خلاقیت و نوآوری با مشارکت جوانان خوش فکر و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مدیریت بازرگانی و بازاریابی، مدیریت ورزشی، کامپیوتر و IT  اشاره کرد.

سعادت در ادامه از بکارگیری استارت اپ های دانش بنیان در حوزه ورزش حمایت کرد و استفاده از ظرفیت ها و فرصت های پیش رو برای صادرات خدمات ورزشی به کشورهای همسایه را ضروری دانست.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی کیش همچنین از  کارآفرینی،استفاده از امتیازات، معافیت ها و مشوق های سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش برای راه اندازی خط تولید داخلی محصولات ورزشی مورد نیاز فدراسیون ها سخن گفت.