تاکید دکتر مظفری برتوسعه پایدار کیش با بهره گیری از خرد جمعی

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای رسیدن به رشد و توسعه پایدار جزیره کیش از تمامی ظرفیت‌ها و شوراهای مشورتی کمک می گیریم.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دکتر غلامحسین مظفری صبح روز دوشنبه 19 آذر ماه جاری در دیدار با اعضای شورای شهر کیش از تشکیل اتاق فکر برای برنامه‌ریزی بهتر و ساماندهی امور خبرداد و افزود: در جهت رسیدن به رشد و توسعه پایدار در جزیره کیش از تمامی ظرفیت‌ها و مشورت همگان بهره می گیریم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل شوراهای شهر در رفع مشکلات و حل مسائل جوامع شهری گفت‌: باور و اعتقاد من این است که شورای شهر می‌تواند کمک و یاور سازمان منطقه آزاد کیش در پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه اعضای شورای شهر کاری پر مسئولیت و خطیر برعهده دارند تصریح کرد: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت در جزیره کیش علاوه بر مشورت با متخصصان داخلی، باید از تخصص و تجربه مشاوران بین المللی نیز استفاده کرد.

دکتر مظفری با اشاره به اینکه برای رسیدن به توسعه باید به دنبال مزیت باشیم یادآور شد: برای ارتقاء سطح کسب و کار در جزیره کیش باید به سمت فعالیت و بهره گیری از صنایع و علوم نوین ، دانش بنیان و فعالیت استارتاپ‌ها برویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص پردیس دانشگاه‌ها در جزیره کیش تصریح کرد: این دانشگاه‌ها باید به دنبال بین‌المللی شدن واقعی باشند تا بتوانند در جذب هرچه بیشتر دانشجویان خارجی موفق عمل کنند.

مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش همچنین برنامه‌ریزی برای شکل‌دهی نهادهای مالی توانمند و قدرتمند در جزیره کیش را از جمله برنامه‌های آینده این سازمان عنوان کرد و گفت:‌ اگر به دنبال توسعه و پیشرفت منطقی و علمی جزیره کیش هستیم باید به دنبال نهادهای مالی قدرتمند بود.

دکتر مظفری در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر، بر ضرورت برگزاری جلسات منظم و دائمی بین این شورا و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش تأکید کرد و گفت: شورای شهر کیش به منظور پیشبرد امور و مسائل شهری جزیره کیش پیشنهادات و نظرات خود را به ما منتقل کند.

یاد آور می‌شود در این جلسه شرفی رئیس شورای شهر کیش و دیگر اعضای این شورا ضمن تبریک انتصاب مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش، گزارش کوتاهی از فعالیت 16 ماه گذشته را به اطلاع دکتر مظفری رساندند.

در این جلسه اعضای شورای شهر درخصوص وضعیت کمپ معمار، بازار ماهی، آموزش و پرورش، گردشگری و حمل و نقل و دیگر موضوعات و مسائل جزیره کیش گزارشی مطرح کردند.

عبدالنبی شرفی، بدریه بحرینی، ایرج شرف زاده، محمد طاهری و محمد جاسم‌پور از اعضای پنجمین دوره شورای شهر کیش هستند.