دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران:

تأمین امنیت پایدار و فرامرزی، بزرگترین دستاورد بسیج است

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حاشیه سفر به جزیره کیش، تأمین امنیت فرامرزی را بزرگترین دستاورد بسیجیان دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سردار سر لشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی که به منظور بازدید از روند توسعه کیش و حضور در مراسم هفته بسیج به جزیره کیش سفر کرد ه است صبح شنبه 6 آذر  در مراسم اجتماع بزرگ بسجیان جزیره کیش شرکت کرد.

وی در این مراسم  در مصاحبه با خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از حضورش بین 7000 بسیجی جزیره کیش، بزرگترین دستاور بسیج در زمینه های داخلی و خارجی را امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این امنیت یک امنیت فرامرزی است.

 دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه هم اکنون مستشاران نظامی کشورمان در عراق و سوریه حضور دارند، یاد آور شد: حضور این مستشاران و بسیجیان ایرانی، برای عراق و سوریه نیز امنیت آفرین شده است.

وی بسیجیان ایرانی را الگویی مناسب و شایسته برای دولت های مسلمان دیگر خواند و خاطر نشان ساخت: دولت عراق با الگو قرار دادن بسیجیان کشور ما، در کشورش 20 تیپ مردمی با نام حشد الشعبی تشکیل داده است.

سردار سرلشکر پاسدار صفوی در خصوص آزاد سازی موصل و حلب گفت: نه تنها برای امنیت عراق، بلکه برای آزاد سازی موصل نیز، همین نیروها و ارتش عراق بیشترین سهم را دارند. همچنین برای آزاد سازی حلب، نیروهای مردمی آنها، از بسیجیان ما الگو برداری کردند. الگو برداری کشورها و دولت های اسلامی برای ایجاد امنیت، بزرگترین دستاورد بسیجیان کشور ماست.

وی در پایان سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به همه بسیجیان و ساکنان جزیره کیش رساند و گفت: امیدواریم به عنوان خادمان این ملت، قدر دان همه کسانی که جان خود و فرزندانشان را فدای این ملت و انقلاب کردند، باشیم.