رئیس جامعه کلوپ داران کیش؛

بیش از 18 هزار نفر از تفریحات دریایی بهره بردند

رئیس جامعه کلوپ داران کیش گفت: در نوروز امسال بیش از 18 هزار نفر بدون هیچ حادثه ای از تفریحات دریایی جزیره کیش بهره بردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، قاسم نرگسی، رئیس جامعه کلوپ داران کیش نوروز 96 را یکی از بهترین سال های فعالیت کلوپ داران خواند و در این باره گفت: خوشبختانه امسال با تمهیدات اجرا شده در راستای افزایش ایمنی مسافران و ارائه خدمات مطلوب به آنان هیچگونه حادثه و مشکلی نداشتیم که بسیار باعث خرسندی است.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال  جت اسکی به عنوان یکی از قسمت های حادثه ساز حذف شد، بنا بر این گذاشته شد که برای این بخش تمهیدات دیگری مد نظر قرار گیرد که البته باعث از بین رفتن حوادث و امنیت کامل تفریح های دریایی در ایام نوروز شد و واکنش خوب گردشگران را به دنبال داشت.

رئیس جامعه کلوپ داران کیش میزان فعالیت این بخش را قابل توجه و خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال در اوج ایام تقاضای گردشگران چند روزی دریا طوفانی بود و جامعه کلوپ داران موفق به فعالیت نشدند اما باز هم میزان بازدهی قابل توجهی در این بخش داشتیم که نتیجه سیاستگذاری های خوب در زمینه جذب گردشگر بود.

نرگسی افزود: طی مدت نوروز بیش از 18 هزار نفر از خدمات تفریحات دریایی  بهره مند شدند که بیانگر میزان فعالیت خوب این بخش است ضمن اینکه رضایتمندی مسافران و امنیت نیز ارمغان این دوره بود.

وی ادامه داد: میزان استقبال گردشگران به نحوی بود که ما با میزان بالای تقاضا رو به رو بودیم که سبب شد مدت زمان معطلی گردشگران اندکی افزایش پیدا کند که البته امری طبیعی است.

رئیس جامعه کلوپ داران کیش از فعالیت ها و سیاستگذاری سازمان منطقه آزاد کیش تشکر کرد و گفت: امسال با برنامه ریزی اقداماتی نظیر: تور هندورابی، حضور کشتی کروز و اقداماتی نظیر این امر گردشگران بسیار رضایتمند بودند و از سفر لذت بیشتری بردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

نرگسی افزود: کاهش قیمت ارائه خدمات در بخش تفریحات دریایی طی ایام نوروز نیز بخش دیگری از رضایتمندی مسافران را به دنبال داشت که سبب افزایش میزان تقاضای آنان شد البته این امر باید در بلند مدت اندکی مورد باز بینی قرار گیرد.