امام جمعه کیش:

بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در ذات خود تقدس دارند

امام جمعه کیش در مراسم افتتاح ساختمان جدید بهزیستی شخص فائق خیر را از خود عمل خیر بهتر دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام دکتر علیدادی امام جمعه جزیره کیش در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بهزیستی کیش ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و تشکر از زحمات مسئولان برای اهمیت به معلولان و ناتوانان جزیره کیش، از بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دو نهادی که در ذات خود تقدس دارند یاد کرد و افزود: ما به لحاظ شرعی، دینی و انسانی موظفیم به این دو نهاد برای مأموریت آنها که خدمات رسانی به معلولان است، کمک کنیم.

وی در ادامه گفت: ما باید تلاش کنیم به سمتی برویم تا با کمک مسئولان این حوزه، علاوه بر جزیره کیش به نیازمندان خارج از جزیره نیز یاری رسان باشیم و آنها را تحت پوشش قرار دهیم.

امام جمعه کیش دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش را مدیری لایق، پر تلاش و فرهیخته خواند و گفت: حضور مدیری  با انگیزه می تواند بخشهای جدید را در حوزه های مختلف راه اندازی کند.

همچنین دکتر علیدادی از شقایق کهورزاده رئیس بهزیستی کیش به عنوان مدیری شایسته نام برد و گفت: ایشان ثابت کردند که زنان نیز می توانند  نقش های مدیریتی را به خوبی در جامعه ایفا کنند.

وی ضمن روایتی از امیر مؤمنان علی بن ابن طالب (ع) مبنی بر اینکه شخص فائق خیر از خود عمل خیر بهتر است، از خیرینی که در ساخت ساختمان بهزیستی کمک کردند قدردانی و تشکر کرد.

امام جمعه کیش در پایان از وزیر کار و رفاه و امور اجتماعی و مدیر بهزیستی کشور درخواست کرد تا طبق مصوبه هیأت وزرا مبنی بر ارتقاء مجموعه های ذیربط، ارتقاء بهزیستی کیش را هم در دستور کار خود قرار دهند.

شایان ذکر است، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلولان ساختمان جدید بهزیستی کیش 11 آذر، با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی، مدیر بهزیستی کشور و مسئولان و مدیران ارشد جزیره کیش به بهره برداری رسید.