با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوري انجام شد؛

بهره برداری از شرکت تولیدی آرمانی رویال تکنولوژی کیش

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر شرکت آرمانی رویال تکنولوژی کیش با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به بهره برداری رسيد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، اين شركت كه با ساخت سالانه ٦٠ هزار پيچ پروتزهای درون اندامی ٢٠ درصد از نياز كشور در جراحی هاي ارتوپدی و مغز و اعصاب را تامین می کند با حضور سورنا ستاري معاون علمی و فناوری رییس جمهوري، محمدرضا سعيدي معاون اقتصادي سازمان منطقه آزاد كيش و جمعي از مسئولان محلي افتتاح شد.

معاون علمي و فناوري رييس جمهوري در اين مراسم گفت: سياست هاي مناطق آزاد در حوزه صنايع، راه اندازي كارخانه هاي داراي فناوري هاي پيشرفته و هاي تك است كه بدون آلايندگي هستند و ارزش افزوده بالايي ايجاد مي كنند.

سورنا ستاري افزود: در حال حاضر ٣٤٠٠ شركت دانش بنيان در مناطق آزاد فعاليت مي كنند و در سال ٩٥ اين شركت ها با فروش محصول ٤٠ هزار ميليارد تومان درآمد ايجاد كرده اند.

مدیرعامل شرکت آرمانی رویال تکنولوژی کیش هم با بيان اینكه اين شرکت باعث اشتغالزايي مستقيم براي ٦٠ نفر و غير مستقيم براي ٢٠٠ نفر شده است گفت: شرکت آرمانی رویال تکنولوژی کیش با سرمایه گذاری 505 میلیارد و 193 میلیون ریال راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بازار هدف محصولات این شرکت، همه بیمارستان های دولتی و خصوصی است اظهار کرد: صادرات به کشورهای همسایه در منطقه خاورمیانه و بازارهای اروپایی نیز از برنامه هاي اين شرکت است.

اسلمی ادامه داد: اعزام نیروهای فنی و مهندسان این شرکت به کشورهایی مانند کره جنوبی که در این عرصه فعالیت دارند، استفاده از اساتید برای آموزش نیروی انسانی و افتتاح آزمایشگاه توسعه و تحقیق از جمله اقدامات این شرکت در جهت به روز رساني دانش و تكنولوژي است.

وی اضافه کرد: طراحی و ساخت انواع پروتز از پلیمر از برنامه های بعدی این شرکت است و با توجه به خرید دانش فنی از کشور آلمان مهندسان این شرکت در حال آموزش این تکنولوژی هستند.

وی اظهار کرد: ساخت پروتز زانو و لگن از برنامه های بعدی شرکت آرمانی رویال تکنولوژی کیش است.