براي نخستين بار در كشور اجرا مي شود؛

بهره برداري از سامانه نظارت الکترونیکی بر خدمات گردشگري كيش در نوروز 94

براي نخستين بار در كشور خدمات ارائه شده به گردشگران در جزيره كيش در ايام تعطيلات نوروزي 1394 به صورت الكترونيكي نظارت مي شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، گردشگران نوروزي جزيره كيش در ايام نوروز مي توانند با استفاده از سامانه نظارت الكترونيكي سازمان منطقه آزاد كيش (سناك) شكايات و انتقادات خود را  براي رسيدگي ارسال نمايند.

يكي از مزيتهاي اين سامانه دريافت شكايات در كمترين زمان ممكن توسط ناظرين مجهز به تبلت و متصل به اينترنت است كه در نقاط مختلف جزيره حضور داشته و در اسرع وقت به شكايات گردشگران رسيدگي خواهند كرد.

با تاكيدهاي مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش مبني بر ايجاد زيرساختهاي لازم براي توسعه گردشگري، تغيير ساختار و سامانه هاي نظارتي از فيزيكي به الكترونيكي در دستور كار قرار گرفته و ارسال شكايت ها به صورت لحظه اي ثبت شده و انتقال درخواست ها به صورت اينترنتي به نزديكترين ناظر انجام مي شود.

گردشگران مي توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سامانه الكترونيكي 500012024 ارسال نمايند.

همچنين گردشگران مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سامانه نظارت الكترونيكي سازمان منطقه آزاد كيش (سناك) www.senak.ir و در بخش آشنايي با كيش به اطلاعات كامل مربوط جزئيات و قيمت ارائه خدمات در مراكز گردشگري كيش دسترسي داشته باشند.