برگزاری همایش هنر ارتباط با مشتری در کیش

همایش دو روزه هنر ارتباط با مشتری در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش دو روزه با حضور توماس مارتین شرایتر ( تام ال ) در روزهای 27 و  28 تیر ماه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش، توماس مارتین شرایتر، سخنران این همایش با بیش از 45 سال سابقه در حوزه بازاریابی شبکه‌ای و انتشار بیش از 15 جلد کتاب آخرین اطلاعات و دستاوردهای این حوزه  از جمله  چهار زبان محرمانه مشتری احتمالی، چگونه یک معارفه یک دقیقه ای انجام دهیم، چگونه قرار معارفه را ایجاد کنیم، ترتیب جادویی لغات، ساخت سریع رابطه و چگونه چشم انداز بسازیم مطالبی را به علاقمندان و شرکت کنندگان این سمینار  ارائه می دهد.

بر اساس اطلاعات موجود پیش بینی می شود به واسطه این همایش بیش از 500 نفر از مدیران و منتخبین حوزه بازاریابی در جزیره زیبای کیش حضور یابند.

لازم به ذکر است، برگزار کننده این سمینار دو روزه، با  دعوت از  فعالان بازاریابی، بیمه عمر و بازاریابی شبکه‌ای جهت حضور در این همایش زمینه بسیار مناسبی را فراهم کرده است تا  شرکت کنندگان بتوانند از مطالب بزرگترین و نامدارترین سخنور بین المللی و استاد بازاریابی شبکه‌ای استفاده کرده و اطلاعات خود را با آخرین متد روز دنیا در خصوص بازاریابی و فروش، قیاس و به بوته آزمایش گذارند.