برگزاری همایش تجلیل از طلایه داران ترافیک در کیش

همایش تجلیل از فرهنگ سازان ترافیک در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش با حضور مهندس علی مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از معاونان و مدیران اين شركت، همچنين سرگرد بهرام ایمانی نسب رییس پلیس راهور و کارکنان اين مجموعه برگزار و از طلايه داران و فرهنگ سازان ترافيك، تجليل و قدرداني شد.

مهندس مقدس زاده ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی سازمانی و فرا سازمانی بین ارگانها و ادارات در جزیره گفت: همکاری های مستمر مبتني بر وفاق و همدلی مدیران سازمان ها با یکدیگر، علاوه بر  اثرگذاری و اثربخشی، موجب ارتقا کیفیت و کمیت امور در منطقه آزاد كيش مي شود كه رضایت شهروندان را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی تعاملات بین شرکت عمران، آب و خدمات و فرماندهی نیروی انتظامی کیش و پلیس راهور را حائز اهميت عنوان و یکی از الگوهای بسیار موفق در زمینه همكاري بين مسئولان معرفی کرد.

 مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات  افزود: آرامش، فرهنگ مناسب رانندگی، عدم وجود سرعت گیر و چراغ راهنمایی و رانندگی در خیابان ها را از جذابیت های جزیره کیش برشمرد و گفت: رعایت قوانین و ضوابط راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان جزيره به عنوانالگو در كشور شناخته شده است.

سرگرد ایمانی نسب نيز در اين مراسم با بیان اینکه ایجاد فرهنگ ترافیک کیش مرهون تلاش و زحمات فراوان گذشتگان است افزود: امیدوارم ما نیز بتوانیم با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و سایر ارگان های زير مجموعه آن، خدمات شایسته به مردم ارائه دهیم

وی از اقدامات مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای ساخت بناي جدید پلیس راهور  قدردانی کرد و افزود: جابجایی ساختمان پلیس راهور با هدف تکریم ارباب رجوع انجام شد كه ما نيز تمام تلاش خود براي ارائه خدمات شايسته به شهروندان به كار مي گيريم.

در پایان اين همایش از كاركنان پليس راهور از سوي شركت عمران آب و خدمات با اهداء هدايا تقدير شد.