برگزاری همایش امنیت ملی در دوران پسا تحریم در کیش

همایش امنیت ملی در دوران پسا تحریم در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش با حضور دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران ارشد ارگانهای نظامی، انتظامی و نهادهای محلی چهارشنبه 27 آبان در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این همایش ضمن اشاره به اینکه مقوله امنیت یکی از مهمترین محورهای توسعه کشورها است اظهار داشت: در حالیکه این روزها در منطقه خاورمیانه و حتی در اروپا جنگ و مسائل تروریستی وجود دارد، کشور ایران در اقتدار و امنیت بسر می برد.

وی افزود: مسئله امنیت در ایران پایدار و ریشه دار است  و در حالیکه دشمنان ما تلاش می کنند در روند توسعه کشور خلل  ایجاد کنند به برکت حضور ارگانهای همیشه بیدار نظامی و امنیتی  و همراهی و همدلی مردم کشورمان با نظام جمهوری اسلامی ایران، این امر رویای محال و دست نیافتنی برای دشمنان ما است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان گفت: اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان بر هیچ کشوری پوشیده نیست و ضرورت حضور ایران در مناسبات جهانی بیانگر این موضوع است که بر اهمیت توجه بیش از پیش به مقوله امنیت ملی می افزاید.