برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و سوغات در جزیره کیش

نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و سوغات با حضور 15 استان کشور در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و سوغات با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید ملی شنبه 7 اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاه­ های بین المللی جزیره کیش افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، با حضور دکتر سعد عبدالوهاب قندیل سفیر کشور عراق در ایران،  دکتر وقفچی رئیس کمیسیون صنایع دستی مجلس شورای اسلامی، دکتر آخوندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه این رویداد در راستای نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید برگزار شده است گفت: تلاش می شود در این نمایشگاه با معرفی توانمندی های هنرمندان داخلی، بستر مناسبی برای عرضه آثار و محصولات هنری و صنایع دستی تولید کشور فراهم شود و سال آینده در حجم و وسعت گسترده تری شاهد برگزاری این رویداد باشیم.

در این نمایشگاه هنرمندانی از بیش از 15 استان کشور به معرفی صنایع دستی و بومی خود پرداختند.

البسه سنتی، حصیرهای دست بافت، انواع ظروف سفالی، زیورآلات و سنگ های قیمتی، فرش و گلیم های دست بافت و صنایع دست ساز چوبی  از جمله اقلام صنایع دستی عرضه شده در این نمایشگاه است.

 نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری وسوغات تا 10 اردیبهشت از ساعت 17 تا 23 در سالن نمایشگاه های بین المللی کیش پذیرای علاقمندان است.

گفتنی است این نمایشگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شده است.