برگزاری نشست سرمایه گذاری و شیوه های نوین تامین مالی پروژه های گردشگری

در آخرین روز از برپایی همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم، نشست سرمایه گذاری و شیوه های نوین تامین مالی پروژه های گردشگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش با حضور دکتر شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری، دکتر خواجه نصیری مدیر عامل شرکت تامین سرمایه آرمان، حاتمی سرمایه گذار هتل آنا کیش و علیشاهی مالک و مدیر هتل ایران کیش و جمعی از فعالان حوزه گردشگری در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

بنابر این گزارش، محور اصلی این همایش تامین سرمایه و هدف آن معرفی بیشتر بازار سرمایه در کنار پول و سیستم بانکی بین فعالان و سرمایه گذاران حوزه صنعت گردشگری بود.

در این نشست عنوان شد بازار سرمایه قابلیت ها، روش ها و گونه های بیشتری برای سرمایه گذاری و جذب منابع مورد نیاز سرمایه گذاران گردشگری دارد. زیرا در حال حاضر این صنعت از فقر منابع رنج می برد و در حال حاضر، روش اصلی برای سرمایه گذاری این صنعت، سیستم بانکی است و محدودیت ها و شرایط حاکم بر سیستم بانکی قادر به پاسخگویی نیازهای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری نیست.

شایان ذکر است این نشست از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روز پایانی همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم در جزیره کیش برگزار شد.