برگزاری مسابقه طراحی میدان ملل جزیره کیش

معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با هدف دست یابی به ایده های برتر ، مسابقه طراحی میدان ملل جزیره کیش را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  در نظرگرفتن شرایط و کالبد فیزیکی میدان، رعایت مقیاس و تناسبات طرح، توجه به رویکرد طراحی منظر و طرح فضای سبز، دید اثر در شب و نورپردازی آن، با توجه به وسعت میدان و اجرایی بودن طرح و جزییات قابل رویت از الویت های این مسابقه عنوان شده است.

فارغ التحصیلان و دفاتر مشاور در رشته های معماری، شهرسازی، طراحی منظر و لند اسکیپ از سوم تا دهم شهریور می توانند برای شرکت در این مسابقه نام نویسی اقدام کنند.

لازم به ذکر است، جوایز طرح های برگزیده این مسابقه به ترتیب برای نفر اول 400 میلیون ریال، نفر دوم  200 میلیون ریال و نفر سوم 100 میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

 علاقمندان تا 10 مهر فرصت دارند آثار خود را به آدرس تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، خیابان شانزدهم شرقی، پلاک 12، واحد 4، شرکت شاخه تجربی معماری کلانشهر و یا جزیره کیش، میدان خلیج فارس، بلوار ایران، مجتمع اداری پارس، بلوک 8، دبیرخانه شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ارسال کنند.

لازم به ذکراست دکتر هما ایرانی بهبانی، دکتر علی افشار و مهندس مریم محمدی چهارشنبه 17 مهر آثار ارسالی را داوری می کنند. نتایج مسابقه نیز شنبه 20 مهر اعلام خواهد شد.

این مسابقه به همت معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و با همکاری شرکت شاخه تجربی معماری کلانشهر برگزارمی شود.شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88734008-021 مهندس بابک راشدی اسگویی مدیر مسابقه تماس بگیرند و یا به آدرس سایت urban.kish.ir مراجعه کنند.