برگزاری مسابقات بین المللی مهارت های پلیس در کیش

مسابقات بین المللی مهارت های پلیس در سه بخش اتومبیلرانی، موتورسواری و موانع در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در دیدار امیری سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با سرهنگ نظری منظم مدیر کل تربیت بدنی ناجا تعاملات و همکاری های دو جانبه ورزشی درجزیره کیش  بررسی شد.

 بر اساس این گزارش سرهنگ نظری منظم مدیر کل تربیت بدنی ناجا از برگزاری مسابقات بین المللی مهارت های پلیس در سه بخش انومبیلرانی، موتورسواری و موانع،   در بهمن امسال به میزبانی جزیره کیش  خبر داد و خواستار کمک و همراهی موسسه ورزش و تفریحات سالم در این خصوص شد.

سرهنگ نظری منظم همچنین با بیان اینکه  ورزش نیروی انتظامی در سه بخش بانوان، همگانی و قهرمانی دنبال می شود گفت: در بخش ورزش های همگانی تعاملات خوبی با فدراسیون برقرار شده است.

وی افزود در بخش قهرمانی با توجه به تعدد سربازان  قهرمان سعی بر آن است که با تیم های ملی و باشگاهی همکاری کنیم و از وجود این قهرمانان در باشگاه فرهنگی ورزشی پاس بهره مند شویم.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم نیز در این دیدار  پیشنهاد راه اندازی کمپ دائم ورزشی توسط نیروی انتظامی در جزیره کیش را مطرح کرد و گفت: با توجه به فعالیت تیم  فوتبال پاس و نزدیک شدن به جام جهانی 2022 قطر درصورت تحقق  این امر ، ضمن استفاده تیم های ناجا از این کمپ، موسسه ورزش  نیز می تواند میزبان اردوی کشورهای شرکت کننده در رقابت های جهانی 2022 باشد.