برگزاری ششمین مرحله قرعه‌کشی فستیوال طلایی کیش

ششمین مرحله قرعه‌کشی کارت های هدیه فستیوال طلایی کیش در بازار بزرگ مرکز تجاری کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فستیوال طلایی كيش  از 14 بهمن سال گذشته با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه جشنواره‌ها و مناسبت های کیش، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و جامعه بازاریان و بازرگانان کیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

در این فستیوال گردشگران می توانند بسته‌ رایگان حاوی کارت فستیوال را از کانتر فستیوال در فرودگاه و کانترهای واقع در بازارها دریافت کنند. این کارت مانند کارت های اعتباری بانک ها پس از فعال سازی قابل شارژ است و مسافران می توانند با این کارت تمامی خریدها و پرداخت‌های خود در مراکز خرید، تجاری و تفریحی را انجام دهند و ضمنا شانس خود را برای برنده شدن جوایز استثنایی در بزرگترین قرعه‌کشی جزیره کیش افزایش دهند.

تا کنون در 6 مرحله قرعه کشی فستیوال طلایی کیش هفتاد نفر از گردشگران جزیره کیش برنده کارت های هدیه دو میلیون ریالی شده اند و جوایز ویژه این فستیوال نیز دو دستگاه خودرو رنو داستر و یک واحد آپارتمان در برج های طلایی کیش است.

گفتنی است در ایام نوروز نیز 10 نفر از گردشگرانی که با نصب اپلیکیشن IKISH نسبت به شارژ کارت فستیوال طلایی خود اقدام کردند برنده کارت هدیه 5 میلیون ریالی شدند.