برگزاری دومین سمیتئاتر مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری در جزیره کیش

دومین سمیتئاتر مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای بالا بردن کیفیت یاد گیری در آموزش در حوزه خدمات گردشگری، برای نخستین بار در کشور اولین سمیتئاتر حرفه ای خدمات هتلداری در تاریخ دوم خرداد در کیش برگزار شد. به دلیل استقبال گسترده شرکت کنندگان، دومین سمیتئاتر هتلداری با حضور هنرمندان حرفه ای تئاتر و تلویزیون از ساعت 9 تا 14 روز شنبه 7 مرداد در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

در این اقدام دانش و مهارت های نوین هتلداری توسط اساتید برجسته به صورت کاملا کاربردی به همراه گروهی از بازیگران حرفه ای تئاتر  برای مدیران، مدیران داخلی، سرپرستان، کارکنان هتل ها و مراکز اقامتی کیش و علاقمندان صنعت هتلداری کشور، اجرا و نمایش داده می شود.

اثر بخشی در معرفی مطالب آموزشی و درک بیشتر در مخاطب، ایجاد جذابیت های دیداری در شنوندگان و همچنین ایجاد جذابیت های دیداری و همزاد پنداری در مخاطبان از اهداف این سیمتئاتر عنوان شده است.

دکتر نیما کیمیایی مدیرعامل گروه کسب و کار پریمیوم و نویسنده کتاب برگ برنده مذاکرات، سخنرانی این سمیتئاتر را بر عهده خواهد داشت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر  برای ثبت نام و شرکت در این سمیتئاتر می توانند با شماره

 7- 076444311406 موسسه آموزشی علوم و فنون کیش تماس بگیرند.

در پایان این سمیتئاتر گواهی نامه معتبر به شرکت کنندگان اعطاء می شود.

شایان ذکر است، فرایند پیاده سازی تا اجرای سمیتئاتر  در هفت گام به ترتیب انتخاب موضوع و محوریت برگزاری، ارائه طرح پیشنهادی، اقدام به پژوهش جهت بومی و کاربردی سازی محتوی، تهیه و ارائه نمایشنامه، انتخاب تیم هنری و نهایی سازی اجرای تیم، نهایی سازی و اجرا  و در نهایت ارزیابی سمیتئاتر  انجام می شود.