برگزاری جلسه برون بخشی بررسی و نحوه اجرای طرح های مختلف بهداشتی در مدارس

جلسه برون بخشی بررسی و نحوه اجرای طرح های مختلف بهداشتی در مدارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جلسه با حضور رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ، مسئولان معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان و آموزش و پرورش جزیره کیش جهت بررسی وتحلیل طرح های بهداشتی سال 96-97 در مدارس برگزار شد.

دکتر رضانیا در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری و پشتیبانی مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش گفت : به منظور رفع نیاز های اجتماعی ،آموزشی ، روانی و بهداشتی کودکان باید اقدامات لازم را مد نظر قرار داد.

وی در اجرای طرح های بهداشتی به الزامات ارتقای کیفی مدارسخصوصا مدارس مروج سلامت و رفع برخی مشکلات و نواقص در مدارس اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مقرر شد معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در تامین اقلام مورد نیاز مدارس از جمله تجهیز اتاق های بهداشت و بوفه های مدارس و ... همکاری لازم را جهت رفع این نیاز ها انجام دهد.

سایر اعضای شرکت کننده در این جلسه نیز دیدگاه های خود را در راستای اهداف جلسه بیان کردند.

گفتنی است، دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند که سلامت جسمی و روانی آنها ایجاد کننده جامعه ای سالم و پویا است. مدرسه نقش مهمی در ارتقاء سلامت در مراحل بحرانی دوران کودکی و نوجوانی ایفا می کند که می تواند شخصیت دانش آموز ، نگرش ، مهارت و نیز آگاهی آنان را بهبود بخشد.