برگزاری جشن شکوفه ها در کیش

جشن شکوفه ها در کیش با حضور نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعي از مسئولان در دبستان پسرانه البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در آستانه ورود به سال تحصيلي جديد مراسم جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی صبح چهارشنبه 31 شهريور در دبستان پسرانه البرز کیش برگزار شد.

در اين مراسم احمد اعمالی نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، هانی معلمی رئیس اداره آموزش و پرورش كيش، جمعی از مسولان ادارات جزیره کیش و خانواده هاي دانش آموزان كلاس اولي حضور داشتند.

مراسم جشن شكوفه ها ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه 31 شهريور با قرائت آياتي از كلام الله مجيد آغاز شد و دانش آموزان كلاس اولي در حالي كه پيشاني بندها يي با طرح  پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي ايران را بر پيشاني داشتند با شوق فراوان به استقبال سال تحصيلي 95-96 رفتند.

هانی معلمی رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش نيز با خوش آمد گويي به دانش آموزان بدو ورود دبستان و تبریک آغاز سال تحصیلی جديد از نام نويسي 850 دانش آموز پايه اول ابتدايي در مدارس جزيره كيش براي سال تحصيلي 96-95 خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش با اشاره به طرح هاي متعددي كه در زمينه توسعه فضاهاي آموزشي در جزيره كيش اجرا شده است افزود: با توجه به تعداد جمعیت دانش آموزان کیش و با هدف رفع کمبود فضاهای آموزشی مراحل ساخت 13 کلاس جديد به سرعت ادامه دارد كه تا هفته نخست مهر به بهره برداري مي رسد.

 اجراي سرود و مقاله، استقبال از دانش آموزان با گل، پذيرايي و توزيع شربت و شيريني بين دانش آموزان و نواختن نمادين زنگ آغاز سال تحصیلی از جمله بخش هاي اين مراسم بود.

در پايان نيز دانش آموزان كلاس اولي با عبور از زير كتاب مقدس قرآن مجيد، سال تحصيلي جديد را به توكل به الطاف خداوند متعال و در سايه مهر و رحمت او آغاز كردند.

لازم به ذكر است كه در سال تحصیلی 95 - 96 هفت هزار و 450 دانش آموز در 11 دبستان و 12 دبیرستان کیش تحصيل مي كنند.