برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در نخستین هفته ازدی ماه

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در هفته نخست دی ماه برای شهروندان و گردشگران کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین هفته از دی ماه با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی وهنری برای شهروندان وگردشگران جزیره کیش همراه است.

دراین هفته نمایشگاهی از آثار نقاشی دکوراتیو زهرا حسین پور در فرهنگسرای سنایی کیش برپاست.

در این نمایشگاه بیش از 20 اثر از این هنرمند در سبک های اکرولیک، کلاژ و میکس مدیا به نمایش گذاشته شده است و علاقمندان می توانند تا 7 دی صبح ها از ساعت 9 تا 14 و عصرها از ساعت 17 و سی دقیقه تا 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.

دوشنبه 4 دی ماه نیز دو رویداد برای علاقمندان به شعر و ادب فارسی در فرهنگسرای سنایی کیش برگزار می شود. کارگاه داستان نویسی با حضور ابراهیم حسن بیگی از ساعت 18 و کارگاه شاهنامه خوانی با حضور زهرا عیدی از ساعت 20 میزبان ادب دوستان هستند.

چهارشنبه 6 دی روز پرباری از نظر برنامه های فرهنگی، هنری وسرگرم کننده است. در این روز مسابقه «هر چهارشنبه نقاشی» از ساعت 15 در فرهنگسرای اندیشه واقع در کمپ سحر برپا می شود.

پیاده راه هنر و مسابقه های ماشین های کنترلی، نقاشی و خوشنویسی از دیگر برنامه هایی است که چهارشنبه 6 دی از ساعت 19 در پارک خانواده لحظات شادی را برای خانواده ها می آفریند.

پنج شنبه 7 دی ماه نیز پیاده راه هنر و مسابقه «هرپنجشنبه نقاشی و خوشنویسی » از ساعت 19 مقابل تالار شهر کیش برگزارمی شود.

همچنین در این روز طبق روال هر هفته، یک فیلم داستانی و یک انیمیشن از فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم کوتاه موج از ساعت 21 در فرهنگسرای سنایی برای علاقمندان به نمایش در می آید.

در آخرین روز هفته جمعه 8 دی نیز در پارک ماهیگیر از ساعت 17 و سی دقیقه مسابقه مجسمه های ماسه ای و طناب کشی و از ساعت 19 مسابقه ماشین های کنترلی و پیاده راه هنر برای تفریح و سرگرمی خانواده ها تدارک دیده شده است.

شایان ذکر است، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف استفاده بهینه از اوقات فراغت و همچنین ایجاد شادی و نشاط بین گردشگران و شهروندان کیش اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی می کند.