برگزاری اولین نمایشگاه صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته(kish foodex 2016) در کیش

اولین نمایشگاه صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته (kish foodex 2016) هفتم تا دهم مهر در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اين نمايشگاه با هدف معرفی تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی (مواد اولیه – محصول ساخته شده) سالم و خوشنام جهانی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی، ایجاد زمینه همکاری های مشترک بین تولید کنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان و ترغیب برندهای مطرح صنایع غذایی جهان به سرمایه گذاری در ایران از 7 مهر در جزیره کیش آغاز مي شود.

در این نمایشگاه  بیش از 50 شرکت و نمایندگان کشورهای ایتالیا، آلمان، سویس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارات متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش و بلژیک در این نمایشگاه در کنار تولیدکنندگان داخلی  محصولات و دستاوردهاي خود را در زمينه صنايع غذايي عرضه مي كنند.

برگزاري نشست های تخصصی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و مسابقات قهوه از جمله برنامه هاي جنبي  اين نمايشگاه است كه به همت انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار مي شود.

 اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته(kish foodex 2016)  تا 10 مهر در جزيره كيش ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، جزیره کیش با وسعت ٩٢ کیلومتر مربع به عنوان نخستین منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور است كه به دليل برخورداری از تسهیلات و زیر ساخت های مناسب از جمله بندر و فرودگاه مجهز، سیستم حمل و نقل شهری مطلوب، مراکز اقامتی استاندارد، امکانات و تجهیزات استاندارد نمایشگاهی و یکی از مجهزترین سالن های همایش کشور، سالیانه میزبان برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد است.