هفته اي شاد براي ساكنان و گردشگران جزيره كيش

برگزاري كنسرت خوانندگان مطرح كشور و جشن هاي شاد شبانه

حضورخوانندگان و هنرمندان مطرح كشور دركنسرت ها و جنگ هاي شاد شبانه در جزيره كيش این هفته را براي ساكنان و گردشگران شاد و خاطره انگيز مي كند.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در راستاي فراهم شدن فضايي شاد و مفرح براي خانواده ها و علاقمندان به موسيقي كنسرت محمد عليزاده چهارشنبه21 مرداد ساعت 30دقيقه بامداد در تالار شهر كيش آغاز مي شود.

مراسم شاد و متنوع قرعه كشي جشنواره خريد و كنسرت خنده نيز با حضور سعيد فتحي و ساسان كريمي ازهنرمندان و مجريان مطرح برنامه هاي طنز پنجشنبه 22 مرداد ساعت 22 و 30 دقيقه در تالار شهر كيش آغاز مي شود.

لازم به ذكر است در جشنواره خريد كيش كه از دوم مرداد آغاز شده است و تا 24 شهريور ادامه خواهد داشت گردشگران در ازاي خريد 30هزار توماني از بازارها و مراكز تجاري و پذيرايي كيش يك كارت شركت در قرعه كشي خودرو دريافت مي كنند و هرشب مراسم قرعه كشي خودرو ساعت 22 و سي دقيقه در تالار شهر آغاز شده و شامل برنامه هاي متنوع فرهنگي و تفريحي، شعبده بازي، عمليات اكروباتيك و اجراي موسيقي توسط خوانندگان مطرح كشور است. 

در اين مراسم با بهره گيري از نرم افزارهاي پيشرفته قرعه كشي به طريق كاملا اتوماتيك و بدون خطاي انساني اجرا مي شود و برگزار كنندگان تلاش مي كنند تا با ايجاد فضايي شاد و مفرح و بازي و سرگرمي روند اعلام اسامي برندگان و اهداي جوايز را خاطره انگيز تر كنند.

درجشنواره خريد كيش هرشب علاوه بر يك برنده خوش شانس خودرو به 19 گردشگر ديگر به قيد قرعه 100 ميليون ريال جوايز نقدي و غير نقدي وكارتهاي اعتباري 2 و 4 ميليون ريالي اهدا مي شود.

همچنين جمعه و شنبه 23 و 24 خرداد، ساكنان و گردشگران مي توانند از ساعت 30 دقيقه بامداد در تالار شهر اجراي كنسرت گروه سون را تماشا كنند.