برگزاري جشن پايان دوره هاي تابستانه خانه فرهنگ و هنر پارك مينا در جزيره كيش

جشن پايان دوره هاي تابستانه خانه فرهنگ و هنر مینا در آمفي تئاتر پارك مينا برگزار شد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، همزمان با عيد فرخنده غدير شب سه شنبه30 شهريور جشن پايان دوره هاي تابستاني خانه فرهنگ و هنر مینا با حضور تعداد زيادي از هنرجويان اين كلاس ها و خانواده هاي ساكن كيش  در سالن آمفي تئاتر پارك مينا برگزار شد. اجراي موسيقي با حضور هنرمندان جزيره كيش، طنز، مسابقه و سرگرمي، اجراي تواشيح و خيمه شب بازي ويژه كودكان با موضوع عيد سعيد قربان از جمله بخش هاي اين برنامه مفرح بود.

چند تن از هنرمندان جزيره كيش نيز با نقاشي و گريم بر روي صورت نو نهالان و كودكان فضاي شادتري را براي اين ميهمانان كوچك فراهم كرده بودند.

در طول بخش هاي مختلف برنامه به برخي از شركت كنندگان بن خريد از پياده راه هنر اهدا شد تا پنجشنبه ها با حضور در برنامه پياده راه هنر كه در محوطه جنب تالار شهر برگزار مي شود هداياي خود را از بين غرفه هاي متنوع صنايع دستي هنرمندان جزيره كيش انتخاب كنند.

لازم به ذكر است خانه فرهنگ و هنر مینا با شروع فصل تابستان به منظور بهینه سازي اوقات فراغت خانواده هاي ساكن جزيره كيش در فصل تعطيلي مدارس و ایجاد شادی و نشاط در بين اعضاي خانواده دوره های آموزشی و مهارتی از جمله دوره های قرآنی، هنرهای تجسمی، صنایع دستی و موسیقی در گروه هاي سني كودكان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار كرد.

همچنین کودکان در کلاس های قرآن٫ صبح کودک، زبان انگلیسی، شطرنج، بازیگری، آموزش و سرگرمی، بازی و ریاضی، نقاشی و کار دستی شرکت کردند.