برگزاري با شكوه راهپيمايي روز قدس با حضورگسترده ساكنان و گردشگران كيش

نداي مرگ براسرائيل و مرگ بر آمريكا در آسمان كيش طنين انداز شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس، فريادهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر انگليس در آسمان خليج فارس طنين انداز شد.

بر اساس اين گزارش راهپيمايي با شكوه روز قدس ساعت ١١ و سي دقيقه جمعه دهم خرداد از محوطه مقابل پرديس بين الملل كيش دانشگاه تهران آغاز شد و راهپيمايي كنندگان با سر دادن شعارهاي مختلفي از جمله مرگ بر اسرائيل، فلسطين فلسطين حمايتت مي كنيم، مرگ بر آل سعود خائن به سمت مصلاي بزرگ كيش حركت كردند.

شركت كنندگان روزه دار در اين راهپيمايي با در دست داشتن پلاكاردها و دست نوشته هايي با عناوين مختلف، حمايت قاطع خود را از زنان و كودكان بي دفاع فلسطين اعلام كرده و جنايات رژيم صهيونيستي و حاميانش را محكوم كردند.

در اين حماسه پرشور زن و مرد و پير و جوان و كودك و نوجوان و اقشار مختلف مردم در كنار مسئولان محلي بار ديگر بر حمايت همه مسلمانان جهان  از آزادي قدس و مردم مظلوم فلسطين تاكيد كردند.

در پايان راهپيمايي نيز قطعنامه ٥ ماده اي راهپيمايي روز قدس در ميان جمع پر شور ساكنان و گردشگران قرائت شد.

در اين قطعنامه كه در ٥ ماده تنظيم و قرائت شد ساكنان و گردشگران ضمن تقدير از ابتكار حكيمانه معمار كبير انقلاب امام خميني(ره) در نامگذاري روز قدس، آزاد سازي قدس شريف و رهايي كامل مردم مظلوم فلسطين را آرمان جهان اسلام دانسته و ضمن محكوم كردن سياست هاي شوم استكبار جهاني در معامله قرن و تلاش كشورهاي عربي براي عادي سازي روابط آمريكا و اسرائيل انزجار خود را از سكوت مرگبار جوامع مدعي حقوق بشر در برابر جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين اشغالي، كرانه باختري و نوار غزه و تلاش براي نابودي هويت  فلسطين اعلام كردند.

در اين قطعنامه راهپيمايي كنندگان بر تداوم انتفاضه تا حل كامل مسئله فلسطين و نفي هرگونه سازش با شيطان بزرگ آمريكا تا محو اسرائيل غاصب و لزوم برگزاري همه پرسي آزاد براي تضمين آزادي فلسطين و تحقق راهبرد همه فلسطين براي تمامي فلسطينيان تاكيد كردند.

همچنين  راهپيمايي كنندگان روزه دار با محكوم كردن اظهارات سخيف آمريكا در خروج از برجام،  تشديد ظالمانه تحريم ها و اعلام نام نهاد انقلابي سپاه پاسداران در فهرست گروه هاي تروريستي از مسئولان نظام و حكومت اسلامي خواستند تا ضمن پرهيز از پذيرش وعده هاي دروغين كشورهاي اروپايي از هرگونه تسليم برابر سياست هاي خصمانه آنها، بر تقويت توانمندي نيروهاي نظامي و انتظامي به ويژه پيشرفت هاي عزت آفرين حوزه دفاعي و موشكي و استمرار فعاليت هاي صلح آميز هسته اي اهتمام جدي داشته باشند.

در آخرين بند قطعنامه  نيز بر ساكنان و گردشگران متعهد كيش توجه جدي مسئولان به تحقق اقتصاد مقاومتي، رونق توليد به عنوان شعار محوري امسال در راستاي حل مشكلات معيشتي هموطنان و تكيه بر رهنمودهاي ارزشمند رهبر معظم انقلاب براي مبارزه با پديده شوم گراني و رونق اقتصادي كشور را خواستار شدند.