برپایی هفت پنل تخصصی در همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم کیش

در همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم، کیش دروازه ورود،10 پنل تخصصی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم، کیش دروازه ورود همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش این همایش با برپایی هفت پنل تخصصی در روزهای 19 و 20 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

در روز نخست این همایش، سخنرانی با موضوع تصویر وضعیت اقتصاد ایران در پسا تحریم آغاز گر برنامه ها خواهد بود و پس از آن سه پنل با موضوع های بررسی راه کارهای جذب سرمایه گذاری خارجی و رفع چالش های حقوقی و سیاسی در عصر پسا تحریم، نحوه اتصال بازار بورس ایران به بازار جهانی و استراتژی های تعاملات مالی در عصر پسا تحریم، بررسی راهکارهای توسعه تجارت، مشوق ها و موانع در مناطق آزاد در عصر پسا تحریم و فرصت های سرمایه گذاری کیش و در نهایت سخنرانی تفاوت ابزارهای تأمین مالی و سرمایه گذاری در ایران در قیاس با ابزارهای بین المللی در پسا تحریم برگزار خواهد شد.

همچنین 20 آبان در دومین روز این همایش چهار پنل تخصصی برگزار خواهد شد. این پنل ها با موضوع های  بررسی راهکارهای ایجاد قطب نوین مالی ( مرکز مالی بین المللی کیش)، بررسی روند تجارت داخلی و بین المللی ایران در عصر پسا تحریم، ضوابط، ظرفیت ها و مشوق های امور مالیاتی و گمرکی در مناطق آزاد در راستای حمایت از سرمایه گذاری، تولید و صادرات، نقش صندوق های سرمایه گذاری کارآفرینی یا سرمایه گذاری مخاطره آمیز (Venture Capital) در توسعه اقتصاد پسا تحریم برگزار می شود و سخنرانی با موضوع راهکارهای بهره مندی از فرصت های اتحادهای بین المللی (International Joint Venture) در عصر پسا تحریم پایان بخش این همایش دو روزه خواهد بود.

شایان ذکر است، سخنرانان و اعضای پنل های این همایش بزرگ را معاونان و مشاوران رئیس جمهور، وزرا، معاونان وزرا و بزرگ ترین اقتصاد دانان و حقوقدانان داخلی و خارجی تشکیل می دهند.