برنامه های ویژه شرکت هواپیمایی کیش برای مسافران جزیره در نوروز 96

شرکت هواپیمایی کیش در نوروز 96 استقبال ویژه ای از مسافران جزیره کیش می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به استقبال هرساله گردشگران از سفر به جزیره کیش در ایام نوروز، شرکت هواپیمایی کیش با میانگین35 تا 38 سورتی پرواز از مبادی مختلف، مسافران نوروزی را به جزیره کیش منتقل میکند.

بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده در صورت افزایش تقاضا و بر اساس میزان تقاضایواصله، پرواز فوق العاده در مسیرهای پر ترافیک بر قرار می شود. در این ایام ازصندلی ها و سرویس های بیزینس کلاس نیز بهره برداری شده و و در پروازهای اکونومی جهت انتخاب نوع غذا توسط مسافرین منوي غذايي توزيع مي شود.

بنابراین گزارش، در آخرین روز از سال 95، از سوی این شرکت هواپیمایی برای مسافرینی کهدرپرواز هواپیمایی کیش به مقصد جزیره کیش باشند و روز تولدشان مصادف با 30 اسفندباشد در سالن ورودی پروازهای داخلی فرودگاه کیش سالروز تولد این مسافران با برگزاری جشن گرامی داشته می شود.

همچنین،با هدف ایجاد شادی و نشاط و تبریک سال جدید، در پروازهایی که ساعت پرواز مصادف بالحظه سال

تحویل است سبد هفت سین نوروزی تعبيهمي شود.پس از سال تحویل سال نيز هدایایی برای مسافران اولین پرواز ورودی به کیش درسال 96 دربدو ورود روی تسمه نقاله قرار می گیرد تا با خاطره ای خوش وارد جزیره کیش شوند.

در ایام نوروز کودکان ملبس به لباس خلبانی و میهمانداری جهت انجام عکاسی با مسافران کودک در سالن ورودی و خروجی فرودگاه حضور دارند و با اهدای عکس چاپ شده به صورت رایگان و اهدای هدیه به مسافران خردسال لحظات شادی را برای خانواده ها می آفرینند.

همچنین افرادی با تن پوش هواپیما وباب اسفنجی با پذیرایی از کودکان و معرفی جاذبه های کیش به مسافران کودک و خانواده هایشان خیر مقدم می گویند.

لازم به ذکر است،  شرکت هواپیمایی کیش در حال حاضر دارای 14 فروند هواپیما شامل دو فروند هواپیمای  ایرباس 321، دو فروند هواپیمای ایرباس 320، هفت فروند هواپیمای MD وسه فروند هواپیمای فوکر100 است و همچنین اتصال مراکز استانها و شهرهای20  استان موفق به تأمین 49 در صد نیاز پروازی به جزیره کیش شده