در پنج روز گذشته در فرودگاه بین المللی کیش محقق شد:

برقراری 15 پرواز فوق العاده در فرودگاه کیش با هدف تامین رفاه گردشگران

فرودگاه بین المللی کیش با هدف تامین رفاه بیشتر گردشگران نوروزی در مدت پنج روز پانزده سورتی پرواز فوق العاده در مسیرکیش به تهران و دیگر مراکز استان ها برقرار کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش با اشاره به تلاش سازمان منطقه آزاد کیش در جهت تامین رفاه بیشتر گردشگران نوروزی و تسهیل بازگشت آنها از جزیره کیش به مقاصد خود تاکید کرد: فرودگاه بین المللی کیش با تعامل شرکت های هواپیمایی از 15 تا20 فروردین 15 پرواز فوق العاده را در مسیر کیش به سایر مقاصد داخلی از جمله تهران و مشهد برقرار کرد تا مسافران در پایان سفرهای نوروزی خود بتوانند با نرخ مصوب بلیت برگشت را تهیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه بلیت این پروازهای فوق العاده در فرودگاه بین المللی کیش با نرخ مصوب فروخته شده است گفت: چنانچه مسافران بلیت این پروازها را از آژانس ها با بهای بیشتر و غیر متعارف خریداری کرده باشند می توانند شکایت خود را به دفتر مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش ارائه کنند تا در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی شود.

 وی تاکید کرد: فروش بلیت این پروازهای فوق العاده از کیش به سایر مقاصد با بهای غیر متعارف پیگرد قانونی داشته و با متخلفان برخورد می شود.

مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش تصریح کرد: مراجعه کنندگان با ارائه مستندات خود می توانند فرم شکایات را تکمیل کنند و اطمینان داشته باشند که این شکایات با جدیت پیگیری شده و به طور قطع در اسرع وقت نتیجه را به آنها اطلاع خواهیم داد.

محمدی با اشاره به برخی مطالب نا صحیح منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر سرگردانی مسافران در فرودگاه کیش اظهار داشت: در تمام این مدت پس از پایان عملیات شبانه هیچ مسافری به دلیل نداشتن بلیت یا محل اقامت مجبور به ماندن در فرودگاه کیش نبود و این گونه اخبار که در فضای مجازی منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد.