برخورد جدی با تخلف دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکزگردشگری کیش به همراه جامعه دفاتر مسافرتی به صورت سرزده از برخی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بازدید و نحوه فروش خدمات گردشگری و رعایت نرخنامه مصوب را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی ابراهیمی معینی مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری این سازمان در جریان بازدید سر زده از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گفت: با توجه به ابلاغ نرخنامه مصوب خدمات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ملزم به نصب نرخنامه در معرض دید گردشگران می باشند.

وی با اشاره به گسترش فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی در چند ماهه اخیر، اظهار داشت: شیوه نامه چگونگی فعالیت سامانه های بازاریابی و فروش خدمات گردشگری در فضای مجازی تدوین شده و بزودی تصویب می شود از اینرو بر اساس این شیوه نامه، تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مکلف می باشند که سامانه های مجازی فروش خود را به این مدیریت معرفی کنند تا پس از بررسی کارشناسان، گواهی تائید فعالیت برای سامانه ها صادر شود. 

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش ادامه داد: 137 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال در جزیره کیش وجود دارد که معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و نیز جامعه دفاتر مسافرتی و گردشگری کیش به صورت مستمر بر آن نظارت و بازرسی می کنند و در این میان تمامی دفاتر موظفند به صورت ماهانه گزارش عملکرد فعالیت خود را جهت ارزیابی به این مدیریت ارائه کنند. 

وی افزود: برخورد جدی با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف و نیز خودروهای شخصی مسافربر در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است و نظارت بر فعالیت دفاتر به صورت مستمر پیگیری خواهد شد. 

شایان ذکر است مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش  بر اساس شاخص های تعیین شده، از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تقدیر خواهد کرد.