مسئول هیئت سرمایه‌گذاری روسیه در انزلی:

بخش خصوصی روسیه در منطقه آزاد انزلی سرمایه‌گذاری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مسئول هیئت سرمایه‌گذاری روسیه در منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه بخش خصوصی روسیه در منطقه آزاد انزلی سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: این منطقه بهترین منطقه تجاری برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی روسیه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازانزلی، والنتین کندراتنکو ظهر امروز در جمع شورای سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: به دلیل مزایا و معافیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن در صنعت گردشگری و ترانزیت در این منطقه حضور یافتیم و آماده سرمایه گذاری در حوزه بازرگانی، گردشگری دریایی و ایجاد فروشگاه زنجیره ای عرضه محصولات تولیدی خود هستیم.

وی استفاده از  نیروهای بومی  آموزش دیده کشورهایی که در آن سرمایه گذاری می کنند را از اولویت‌های شرکت متبوع خود اعلام کرد و ادامه داد: مجموعه شرکتهای تابع ما دارای کشتی های تفریحی بزرگی است که با سرمایه گذاری در مجتمع بندری کاسپین بدنبال فعال سازی و رونق گردشگری دریایی در میان کشورهای حاشیه خزر می باشیم.

مسئول هیئت سرمایه‌گذاری روسیه در منطقه آزاد انزلی با توجه به سابقه همکاریهای دو کشور و شرایط رو به رشد همکاریهای مشترک بخش های خصوص روسیه و ایران، می توان ظرفیت‌های همکاری‌های دو جانبه را گسترش داد و به نظر ما منطقه آزاد انزلی از بهترین نقاط برای  سرمایه گذاری شرکت‌های روس است.

والنتین کندراتنکو  تصریح کرد: شرکت‌های بخش خصوصی روسیه آماده هرگونه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی هستند و بخش خصوصی روسیه در منطقه آزاد انزلی سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی با تأکید بر گسترش روابط تجاری ایران و روسیه، اظهار داشت: بازدید شسرمایه‌گذاران روس از منطقه آزاد انزلی ادامه می‌یابد و در تلاشیم تا روابط تجاری خود با این منطقه را افزایش دهیم.

به گزارش تسنیم، مدیران شرکت سرمایه‌گذاری روس از فاز تجارت و گردشگری ، مجتمع بندری کاسپین ، محدوده بندری سازمان، پروژه های عمرانی و زیرساختی و واحدهای تولیدی فعال  در شهرک های صنعتی منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.

انزلی