بازدید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از کارگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی کیش

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از کارگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی کیش در کمپ معمار بازدید و در خصوص فعالیت های این کارگاه دستوراتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش 22 آذر به همراه تعدادی از معاونان و مدیران خود از کارگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی کیش در مجتمع مسکونی معمار بازید کرد.

وی در این بازدید از بخش های مختلف این کارگاه از جمله نمایشگاه و کلاس های آموزشی چرم، سفال، گلیم، جاجیم، فرش، شبه فرش، پته دوزی، حصیر، نقاشی، مجسمه سازی و سایر هنرهای دستی ایرانی دیدن کرد و در خصوص ساخت آثار هنری با موضوع مادر و خانواده  و همچنین طرح ایده های خلاقانه برای نوروز 96 به هنرمندان پیشنهاداتی ارائه داد.

ایجاد تعامل بیشتر با معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش جهت بر پایی کلاس های فنی و حرفه ای، افزایش و تنوع دوره های آموزشی هنری، میزان فروش محصولات تولید شده هنرمندان در نمایشگاه های پایان هفته این کارگاه، دعوت اساتید متبحر هنرهای صنایع دستی از سرزمین اصلی به کیش و ایجاد در آمد برای بانوان سر پرست خانوار در بازارچه صنایع دستی از موضوعاتی بود که دکتر مونسان در خصوص آن دستور پیگیری صادر کرد.

شایان ذکر است، دکتر مونسان در ادامه ضمن بازدید از منطقه کمپ معمار در گفت و گو با ساکنان این مجموعه مسکونی در جریان مسایل و مشکلات اهالی قرار گرفت و دستور بررسی و پیگیری مسایل مطرح شده را صادر کرد.