بازدید سرکنسول ایران در دبی از ظرفیتهای ایجاد شده در منطقه آزاد کیش

در راستای جذب سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی و در آستانه اجرایی شدن برجام و رفع تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارتهای شمالی، طی بازدیدی یک روزه از نزدیک با ظرفیتهای ایجاد شده در جزیره کیش آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )، این بازدید به دعوت مدیر عامل منطقه آزاد کیش و با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه در کیش و پس از ملاقاتهای متعدد با ایرانیان مقیم امارات، چند تن از سرکنسولهای مقیم دبی، شرکتهای معتبر اروپایی که دارای دفاتر منطقه‌ای در دبی هستند و همچنین اتاق بازرگانی دبی و شوراهای بازرگانی مقیم امارات، و با هدف تسهیل امور این افراد و شرکتها در امر سرمایه‌گذاری در کشورمان صورت گرفت .

در این سفر طی ملاقات با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، درباره امکانات، تسهیلات و معافیتهای مالیاتی- گمرکی که این سازمان در اختیار افراد قرار می‌دهد، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین از گمرک کیش، هتلهای تازه تأسیس و امکانات گردشگری و تفریحی جزیره از قبیل شهر تاریخی و زیر زمینی کاریز بازدید شد .

به گزارش سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی، با توجه به درخواستهای مکرر مراجعه کنندگان به این نمایندگی برای اخذ روادید و انجام امور درمانی در جمهوری اسلامی ایران، از امکانات جدید و کادر مجرب پزشکی بیمارستان و بخشهای تخصصی و فوق تخصصی آن بازدید بعمل آمد.

در این بازدید بهرامی سرکنسول ایران در دبی ضمن ابراز خرسندی از امکانات و تجهیزات فراهم شده در این مرکز و همچنین فضاهای ایجاد شده اظهار داشت: این مرکز با دارا بودن بیشتر رشته های مورد نیاز یک مرکز درمانی مجهز، قابلیت جذب گردشگر سلامت را دارا می باشد و باید تلاش کنیم تا در این صنعت پر رونق سهمی برای میهن عزیزمان رقم بزنیم.

وی در همین راستا ادامه داد: بیمارستانهای کشورمان می‌توانند به خوبی منشاء خدمات پزشکی در بهترین سطح و کیفیت و با هزینه‌ای بسیار کمتر برای مراجعین باشند. خصوصاً که مناطق آزاد در کشورمان با هدف عدم نیاز به اخذ روادید طراحی و اجراء شده اند .