بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از روند تکمیل پروژه مسکن سبز

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ازتکمیل فاز نخست مسکن سبز تا پایان ماه جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سیروس عیدی پورصبح امروز پنجشنبه 6 مهر به همراه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان از روند ساخت و تکمیل پروژه مسکن سبز بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه این شهرک با هدف بهبود وضعیت معیشتی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش ساکن در کمپ ها و خانواده های بی سرپرست جزیره احداث شده است گفت: فاز نخست این شهرک درمراحل پایانی است و اواخر مهر ماه آماده تحویل به خانواده ها است.

عیدی پور در ادامه گفت:احداث پروره مسکن سبز که در جنوب جزیره واقع شده است از 22 اسفند سال 95 آغاز شده و در فاز نخست این پروژه، دو زون برای پرسنل مستقر در کمپ های معمار، صبا و مرکز اقامتی صدف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این شهرک در دو بلوک به نام های رز و نرگس در مجموع دارای 432 واحد مسکونی است که از این تعداد ، 164 واحد آن دوخوابه و 268 واحد نیز به صورت یک خوابه ساخته شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت : این مجتمع مسکونی دارای 8 هزار متر مربع محوطهاست که جهت رفاه حال ساکنان این منطقه یک مجتمع خدماتی، پارکینگ، فضای سبز و محلی برای بازی کودکان در این محوطه ساخته می شود. همچنین به منظور تامین رفاه خانواده ها جهت رفت وآمد ، خدمات دهی حمل ونقل عمومی در این شهرک راه اندازی می شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه آب و برق این شهرک از نیروگاه شماره 2 جزیره کیش تامین می شود، افزود: بر اساس استانداردهای اعلام شده از سوی شرکت آب و برق کیش برای این شهرک نسبت به نصب مخزن آب مصرفی و سیستم اطفاء حریق اقدام شده است.

همچنین وی ضمن اشاره به امضای قرارداد 40 واحد مسکونی برای خانواده های بدون سرپرست در دوره مدیریت دکتر مونسان، اعلام کرد: طی هفته آینده نیز قرارداد 60 واحد مسکونی دیگر به خانواده های بی سرپرست اهدا می شود.

شایان ذکر است این شهرک در 3 فاز در حال تکمیل است. فاز نخست آن تا پایان این ماه، فاز دوم طی دو ماه آینده و فاز سوم تا پایان سال 96 به اتمام می رسد و آماده بهره برداری می شود.