بازدید دکتر مونسان از روند ساخت مصلای کیش

مسئولان کیش از روند ساخت مصلای جزیره بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از مصلای کیش که با حضور دکتر مونسان و حجت الاسلام و المسلمین علیدادی عصر روز دوشنبه 13 اردیبهشت انجام شد مونسان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت در اجرای این پروژه گفت: در کنار پروژه های عمرانی متعددی که در کیش اجرا کردیم، این پروژه از جایگاه ویژه ای برای من و همکارانم برخوردار است.

وی یادآور شد: موضوع کاربری این مجموعه که میعادگاه نمازگزاران است انگیزه مضاعفی را به من و همکارانم داده تا با سرعت خوب و کیفیت مطلوب این پروژه را به اجرا برسانیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: با کمک و همفکری امام جمعه محترم کیش تاریخی برای به بهره برداری رسیدن فاز اول مصلی و افتتاح آن تعیین می شود تا بر اساس آن همکاران من برنامه ریزی دقیق و مناسبی داشته باشند.

همچنین در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین علیدادی ضمن تشکر از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای سرعت بالای ساخت این پروژه در ماه های اخیر اعلام کرد: با روند پر شتابی که برای ساخت این پروژه در پیش گرفته شده، پیش بینی می شود فاز اول آن در هفته های آتی و فاز دوم آن نیز در سال جاری به پایان برسد .

شایان ذکر است با پیگیری های سازمان منطقه آزاد کیش در تسریع عملیات ساخت این پروژه، ساکنان و گردشگران جزیره بزودی شاهد برگزاری  نمازهای  جمعه و آیین مذهبی کیش در این مصلا خواهند بود.