بازدید جوان ترین و سریع ترین گردشگر جهان از کیش

گردشگر آمریکایی در سفر جهانی خود برای ثبت رکورد جوان ترین و سریع ترین جهانگرد دنیا به کیش نیز سفر کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تیلور دیمنبرون جهانگرد آمریکایی 23 ساله که قصد دارد نام خود را به عنوان جوان ترین و سریع ترین جهانگرد زن در کتاب گینس ثبت کند در ادامه سفر خود از جزیره کیش دیدن کرد.

این جهانگرد آمریکایی که اهل شهر توسکالو واقع در ایالت آلاباما است و قصد دارد به تمامی  195 کشور مستقل جهان سفر کند تا کنون به تمام کشورهای کارائیب، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی (به جز ونزوئلا)، اروپا  و همچنین بیشتر کشورهای خاورمیانه و آسیا و تعدادی از کشورهای اقیانوس آرام سفر کرده است.

وی که از نپال به دبی رفته بود صبح روز چهارشنبه 23 فروردین از دبی به کیش وارد شد و امروز پنجشنبه جزیره کیش را به مقصد امارات متحده عربی ترک می کند.

تیلور دیمنبرون  با اشاره به اینکه سفر به کیش به دلیل عدم نیاز به ویزا برای وی بسیار آسان و ارزان بوده است گفت: یکی از هتل های بخش خصوصی حامی مالی من برای سفر به کیش بود.

این خانم آمریکایی در سفر کوتاه خود به کیش  از مکان های دیدنی این جزیره از جمله درخت سبز، حریره، کلبه حور، کشتی یونانی، و ساحل سیمرغ بازدید کرده و در کنار بزرگترین سازه لنگر جهان که در گینس ثبت شده و در مقابل رستوران شاندیز قرار دارد عکس گرفت.

وی با اشاره به جذابیت های فراوان دریا و ساحل مرجانی کیش از تصمیم قاطع خود برای سفر دوباره به کیش خبر داد و افزود:  پس از اتمام این تور حتما دوباره به کیش سفرکرده و از تفریحات و جاذبه های این جزیره زیبای مرجانی بیشتر بهره می برم.

این جهانگرد آمریکایی همچنین متذکر شد زیبایی و آرامش بی نظیر جزیره کیش را هیچ گاه فراموش نخواهم کرد.

تیلور دیمنبرون در ادامه با تاکید بر ارزش تجربیاتی که در سفرها به دست آورده و تاثیر آنها در شناخت بیشتر مردم جهان گفت: من مهربانی و اشتیاق مردم برای کمک کردن به دیگران در تمام کشورهای جهان دیده‌ام و در ارتباط برقرار کردن و صحبت کردن با دیگران، پیشرفت کرده‌ام.

وی افزود: در چند ماه گذشته بیش از آن چه  تصور می‌کردم، یاد گرفته‌ام. توانستم دنیا را ببینم و با مردم شگفت‌ انگیز جهان آشنا شوم. در مورد فرهنگ‌های مختلف و تاریخ ملت‌ها، اطلاعات زیادی به دست آوردم و رشد بسیاری کردم.

این جهانگرد آمریکایی  افزود: به عنوان فردی که در تمام مدت زندگیش با اضطراب‌های شدید اجتماعی سر و کار داشته، سفرهای من، چالش‌هایی برای رو به‌ رویی با آن‌ها است.

به گفته تیلور دیمنبرون بزرگ‌ترین منطقه‌ای که  هنوز در لیست سفر وی باقی مانده، آفریقا و کشورهای اقیانوس آرام، است.

وی تا کنون از 123 کشور جهان دیدن کرده و تا سپتامبر امسال که 24 ساله خواهد شد فرصت دارد تا از 70 کشور باقیمانده در فهرست خود بازدید کند.

گفتنی است آخرین رکورد جهانی جوان‌ترین فردی که به تمام کشورهای مستقل جهان رفته است، متعلق به جیمز آسکیت از انگلستان، است که سفرهای خود را در ۲۴ سالگی با مجموعا ۱۹۲ روز سفر، به اتمام رساند.