بازدید جمعی از روحانیون از پروژه های زیر ساختی جزیره کیش

جمعی از روحانیون میهمان در جزیره کیش، از تعدادی از پروژه های عمرانی، صنایع و سرمایه گذاری بخش خصوصی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این بازدید عصر روز سه شنبه 15 تیر با حضور امام جمعه کیش حجت الاسلام و المسلمین علیدادی، علی جیرفتی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و رامین افشاری معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد و از شرکت همانند ساز بافت کیش، تصفیه خانه 10000 متر مکعبی، ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش، پارک آبی، باغ راه و پارک ساحلی مسیر کشتی یونانی تا کلبه هور بازدید کرده و در جریان روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

علی جیرفتی در این بازدید ضمن اشاره به اینکه این روحانیون می توانند به عنوان سفیراني در نقاط مختلف کشور به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های جزیره کیش بپردازند، گفت: این پروژه ها، در آینده بازدهی فراوانی خواهند داشت و منجر به انتقال تکنولوژی، ارز آوری و افزایش صادرات از جزیره کیش می شوند.

وی در ادامه افزود: تا سه سال قبل زیر ساخت های جزیره کیش ارتقاء پیدا نکرده بود و ظرفیت ها ی کیش به نقطه سر به سر رسیده بود. ولی با همت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و با تمرکز و تلاش، زیر ساخت هایی از جمله بندرگاه و فرودگاه جهت حمل و نقل مسافر و تجارت، زیر ساخت های انرژی با تاسیس نیروگاه شماره 2و همچنین زیر ساخت های گردشگری مانند مراکز اقامتی و تفریحی ارتقاء پیدا کرد و به نقطه ثبات رسیده است.