با هدف شفاف سازی در تمامی واگذاری ها شش رستوران درجزیره کیش به مزایده گذاشته شد

با هدف شفاف سازی و ایجاد فرصت رقابت سالم برای علاقمندان و فعالان اقتصادی رستورانهای به مزایده گذاشته شده و سایر مزایده ها و مناقصات پیش رو اطلاع رسانی و انجام خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعیدنظری عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اعلام این خبر گفت: با عنایت به سیاست ابلاغی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر شفاف سازی وایجاد فرصت رقابت سالم در کلیه واگذاری ها اعم از مزایده و مناقصه ؛این شرکت درخصوص واگذاری استیجاری 6 باب رستوران آگهی شده براساس نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری که با درنظر گرفتن زمانهای بهره برداری درطول سال انجام شده اقدام به برگزاری مزایده کرد.

نظری در ادامه با اشاره به گزارش کارشناسی درخصوص تعیین نرخ اجاره ودرصد از فروش 6 باب رستوران موضوع مزایده یادآورشد: قیمت پایه ونرخ پیشنهادی مزایده مربوط به اجاره عرصه واعیان (ابنیه وتاسیسات ساختمان ) بوده و تجهیزات ، ملزومات و لوازم رستورانها جزء موضوع مزایده نیست و برنده مزایده بایستی نسبت به تجهیز آن اقدام کند.

لازم به یادآوری است : این مزایده در روزنامه های اطلاعات و اقتصاد کیش در روزهای 17و 19 مرداد منتشرشده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش درپایان تصریح کرد: در ادامه سیاستهای شفاف سازی وایجاد فرصت رقابت سالم هفته آینده نیز برای تعدادی از قطعات زمین باهدف جذب سرمایه گذار درقالب مشارکت درساخت، فراخوان عمومی منتشر خواهد شد.