عليرضا خمسه:

با تداوم سياستهاي فرهنگي٫ جزيره كيش به يك كانون فرهنگي درکشورتبديل مي شود

عليرضا خمسه بازيگر تئاتر ، سينما و تلويزيون با اشاره به ظرفيت هاي كيش براي فعاليت هاي فرهنگي و هنري گفت: تداوم سياستهاي فرهنگي در منطقه آزاد كيش مي تواند اين جزيره را به يك كانون فرهنگي درکشورمبدل كند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، درحاشیه برگزاری  هجدهمين جشنواره تئاتر دانشجويي كشور در كيش عليرضا خمسه كه مدرس كارگاه آموزشي دانشجويان است گفت: حضور دانشجويان و گروه هاي تئاتر دانشجويي در كيش اتفاقی خوب دررشد فعالیت های فرهنگی وهنری اين جزيره است كه بايد تداوم داشته باشد.

خمسه با بيان اين كه در سالهاي گذشته از اين ظرفيت به درستي بهره برداري نشده ابراز اميدواري كرد با ثبات مديريت در مناطق آزاد كشور به ويژه در جزيره كيش شاهد تداوم برنامه هاي فرهنگي و هنري در سطح ملي و بين المللي باشيم.

وي آرامش و طبيعت زيباي كيش را نعمتي منحصر به فرد دانست كه براي حضور و فعاليت هنرمندان در رشته هاي مختلف هنري ايده آل است.

اين استاد هنر نمايش گفت: در صورت فراهم شدن زمينه حضور مستمر و هدفمند هنرمندان در كيش اين منطقه آزاد مي تواند ميزبان اتفاقات و رويدادهاي خوبي در عرصه فرهنگي و هنري باشد.

اين بازيگر با سابقه كشورمان با حضور در جمع دانشجويان و برگزاري كارگاه آموزشي با عنوان پانتوميم و زبان بدن در خصوص موضوعاتي مانند آرامش خلاق در بازيگري،  بهره برداري از سكوت و زبان بدن و لزوم آمادگي بدني براي بازيگران مطالبي را ارائه كرد و به سئوالات آنان پاسخ داد.

بخش مناطق هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی با حضور 20 گروه تئاتر دانشجويي از مناطق مختلف كشور از روز شنبه  ۵ اردیبهشت در جزیره کیش آغاز به كار كرد.

براساس برنامه ریزیهای انجام شده در كنار اجراي گروههاي نمايشي ، کارگاههای نظری وعملی با حضور اساتید برجسته تئاتر کشور علیرضا خمسه، علیرضا نادری و یاسر خاسب برای آموزش علاقمندان برپا می شود.