وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از جزیره هندورابی :

با اقدامات انجام شده بزودی شاهد یک جهش در جزایر کیش و هندورابی خواهیم بود

دکتر ربیعی با تقدیر از طرح های اجرا شده در کیش و هندورابی گفت: این جزایر بزودی شاهد یک جهش و تحول مثبت خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به جزیره کیش و بازدید از جزیره هندورابی گفت: جزیره کیش دارای استراتژی و برنامه خوبی شده است طرح گسترش آن بر خلاف سالهای گذشته بی هویت و بر مبنای زمین فروشی نیست. در سالهای گذشته بدون توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی توسعه فقط در بخش های ساختمان سازی بود اما در حال حاضر توسعه بر اساس برنامه و به مفهوم واقعی با نقشه و معماری مشخص شهری در همه حوزه ها پیش می رود. جزیره کیش می تواند با برنامه ریزی انجام شده و زیر ساخت های مناسب فراهم شده مکان مناسبی برای تفریح و تجارت ایرانیان جذب گردشگری خارجی و در نهایت جذب در آمد باشد.

دکتر ربیعی با اشاره به بازدید انجام شده از جزیره هندورابی افزود: این جزیره ظرفیت های بسیار خوبی دارد. یکی از مزیت های مهم این جزیره قرار داشتن در نقطه صفر است به این معنا که این جزیره هنوز بکر و دست نخورده است به همین دلیل می توانی آنرا به سمت یک مرکز بزرگ جذب گردشگر ببریم و در مجموع می توانیم با طرح جامع حساب شده این جزیره را به یک منطقه موفق گردشگری تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموع شرایط بسیار خوبی در منطقه مهیا شده است گفت: به عنوان یکی از اعضای شورای عالی مناطق آزاد هم قدر دانی می کنم  و هم حمایت می کنم از ادامه این روند توسعه و امیدوارم بتوانیم مسائل رفاهی و اجتماعی را هم در جزیره هندورابی بیش از این گسترش دهیم.

ربیعی در پایان ضمن ابراز رضایت از تیم مدیریتی جزیره کیش گفت: دکتر مونسان با وجود اینکه تحصیلاتشان مهندسی بوده اما یک مدیر اجتماعی است و در بخش های مختلف شهری نگاهی خوب داشته و معتقدم جزیره کیش و جزیره هندورابی بزودی شاهد یک جهش خواهند بود.