در بازدید دکتر مظفری از شهرک سحر عنوان شد:

ایجاد فضای سبز و پارک بازی کودکان در شهرک سحر

دکتر مظفری در بازدید از کمپ سحر که به شهرک سحر تغییر نام یافت با جمعی از کارگران و خانواده های ساکن این مجموعه مسکونی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مظفری عصر دوشنبه 10 تیر به همراه جمعی از مدیران سازمان و علی مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و مدیران بخشهای مختلف این شرکت از شهرک سحر بازدید کرد و از نزدیک با وضعیت واحد های مسکونی و بخش های مختلف این مجموعه آشنا شد.

 در این دیدار خانواده های ساکن این مجموعه مشکلاتی را در خصوص کوچک بودن فضای سکونت، بهسازی واحد های قدیمی و وضعیت معیشتی خود عنوان کردند.

 ایجاد فضای سبز، پارک بازی کودکان و نصب وسایل ورزش برای ترویج فرهنگ سلامت و بهینه کردن اوقات فراغت ساکنان مجموعه، از جمله دستوراتی بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای بهبود وضعیت زندگی ساکنان این منطقه به مدیران مربوطه صادر کرد.

در این دیدار دکتر مظفری و هیات همراه، نماز مغرب و عشاء را در مسجد امام سجاد(ع) و در جمع کارگران ساکن کمپ سحر اقامه کردند. پس از اقامه نماز نماینده کارگران درخواست های کارگران را مشتمل بر 5 بخش قرائت کرد.

واگذاری کارها به تعاونی کارگران به جای پیمانکاران بخش خصوصی، اختصاص زمین به کارگران، اعطای دستمزد ویژه مشاغل سخت به کارگران، همسان سازی پرداخت سنوات و پاداش های بازنشستگی کارگران شرکت عمران و خدمات با کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و بهسازی هتل سها برای استفاده خانواده های ساکن شهرک سحر، درخواست های کارگران از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

دکتر مظفری نیز با تقدیر از تلاش های کارگران، زیبایی و نشاط فضای شهری کیش را مرهون تلاش های کارگران فضای سبز برشمرد و گفت: قدردانی از زحمات شما و بهبود وضعیت معیشتی کارگران ارزشمند، مسئولیت اخلاقی و اداری است که بر عهده داریم و برای انجام آن تلاش می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: معاونان و مدیران بخش های مختلف سازمان شرایط اجرایی شدن درخواست های کارگران را بررسی می کنند تا در صورت امکان اجرایی شوند.

وی با اعلام اینکه از این پس نام کمپ سحر به شهرک سحر تغییر خواهد کرد گفت: کمپ تداعی کننده محل موقتی سکونت است حال آنکه این منطقه شهرکی مسکونی است و افراد باید با تعلق خاطر به محل زندگی دائم خود برای بهبود آن تلاش کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از تامین آب مورد نیاز و تجهیزات ایجاد فضای سبز در این شهرک خبر داد و با اشاره به تاثیر زیباسازی محیط زندگی افراد در روحیه آنان، از خانواده های ساکن شهرک سحر خواست تا در بهسازی و ایجاد فضای سبز این شهرک با سازمان منطقه آزاد کیش همکاری کنند.

دکتر مظفری استفاده هوشمندانه از امکانات موجود و اوقات فراغت را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: بانوان ساکن این مجموعه می توانند با تهیه دست سازه ها و ایجاد بازار صنایع دستی ضمن بهینه سازی اوقات فراغت خود به اقتصاد خانواده نیز کمک کنند. سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این خصوص آمادگی کامل دارد تا زیر ساخت های لازم از جمله فضای مورد نیاز بازارچه صنایع دستی و برگزاری دوره های آموزشی را فراهم کند.

علی مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تاکید بر تکریم جایگاه کارگران و اهمیت فعالیت آنها در زیباسازی شهری و رشد اقتصادی جزیره کیش از نصب تابلو جدید شهرک مسکونی سحر در ورودی مجموعه خبر داد و از ساکنان شهرک سحر خواست در راستای زیبا سازی فضای زندگی خود تلاش کنند.

مقدس زاده با اعلام اینکه در هفته های آینده پارک بازی کودکان ایجاد شده و وسایل ورزشی در این شهرک نصب می شود گفت: برای ایجاد فضای سبز شرکت عمران، آب و خدمات، آب و تجهیزات مورد نیاز را تامین می کند اما کارگران خود باید مسئولیت ایجاد و نگهداری فضای سبز مجموعه را بر عهده بگیرند و با ما همکاری کنند.