اکران فیلم های نوروزی در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش

به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز 96 و همزمان با سراسر کشور، فیلم های پر مخاطب در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در روزهای پایانی سال 95 و به مناسبت آغاز سال جدید ، برای علاقمندان هنر هفتم، فیلم های پر مخاطب، خوب، بد ، جلف، گشت ارشاد 2، چهاراصفهانی در بغداد، مبارک، هلن، سه بیگانه و جنجال در عروسی هر روز بین ساعات 18 تا 1 بامداد در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش به نمایش در می آید.

فیلم خوب، بد، جلف یکی از پر مخاطب ترین فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندریبا بازی حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی و بهاره رهنما ساخته شده است. در این فیلم یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

فیلم گشت ارشاد 2 به کارگردانی سعید سهیلی و نویسندگی محمد نژادیان و سعید سهیلی و تهیه کنندگی سعید سهیلی و حمید فرخ نژادو با بازی حمید فرخ نژاد ، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاریبه عنوان یکی دیگر از فیلم های پرمخاطب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عنوان شد. در قسمت نخست فیلم گشت ارشاد داستان جایی تمام می‌شود که حسن و عباس با بازی ساعد سهیلی و حمید فرخ‌نژاد به زندان می‌روند و عطا با بازی پولاد کیمیایی تیرخورده و به کما می‌رود. داستان گشت ارشاد ۲ چند سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد که حسن و عباس از زندان آزاد می‌شوند و عطا هم از کما بیرون می‌آید و گروه قدیمی دوباره تشکیل می‌شود. عباس ، حسن و عطا مدتی نیز دنبال کار می‌گردند اما موفق نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند مسیر گذشته شان را پیش بیرند و اتفاقات گشت ارشاد ۲ از همین‌جا آغاز می‌شود.این فیلم از اول فروردین 96 در کیش اکران می شود.

فیلم چهار اصفهانی در بغداد به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان و با بازی اکبر عبدی، نسرین مقانلو، قاسم زارع ارژنگ امیر فضلی، جعفر دهقان و پوراندخت مهیمن در سال 93 ساخته شد. این فیلم زندگی خانواده اصفهانی را روایت می‌کند که با وجود مشکلات پیش رویشان درگیر جنگ می شوند همین مسئله برای آن‌ها حواشی مختلفی در پی دارد.

در فیلم هلن نیز که کارگردانی آن را علی اکبر ثقفیو نویسندگی آن را امیر حسین ثقفی بر عهده داشتند ، بازیگرانی از جمله روشنک گرامی، پژمان بازغی، هوتن شکیبا، ستاره پسیانی ، امین حیایی و رویا نونهالی ایفای نقش کرده اند.این فیلم داستان دختری است که با خانواده‌اش دچار چالش‌هایی می‌شود.

فیلم مبارک اولین فیلم رئال انیمیشن ایرانی به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی و نویسندگی بهروز واثقی با بازی الناز شاکردوست، امیر رهبری، داوود شعبانی نصر، منوچهر آذر ، حسن کریم خان زند و مرجان سپهری ، محصول سال 95 است. نکته مهم جدا از شخصیت‌های عروسکی که به صورت انیمیشن ساخته شده، در این فیلم ازحیوانات سینماییبه مربیگری امیر رهبری استفاده شده است.

فیلم سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی امیر برادران و مهدی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی و حبیب اسماعیلیساخته شد. در این فیلم بازیگرانی چون امین حیایی، محمد رضاشریفی نیا، مجید صالحی ، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی و حسین محب اهری هنرنمایی می کنند. این فیلم داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌های ویژه‌ای روبرو می‌شوند که برنامه‌های شان را به هم می‌ریزد.

فیلم جنجال در عروسی نیز به کارگردانی سیدرضا خطیبی و تهیه کنندگی محمد احمدی با بازی علی رضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی در سال 94 ساخته شد. این فیلم مراسم عروسی را روایت می کند که کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند. بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

شایان ذکر است ، اکران فیلم های نوروزی در خانه فرهنگ و هنر کیش از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد اوقاتی شاد ، پر نشاط و متنوع در ایام نوروز 96 بین ساکنان و گردشگران جزیرهانجام می شود.