اکران آثار سینمایی جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش

فیلم های سینمایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده نمایش فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از یکم اسفند در جزیره کیش آغاز می شود و بر اساس جدول زمانبندی در سه سانس 18 و 45 دقیقه، ساعت 21 و ساعت 23 و 15 دقیقه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش فیلم ها اکران خواهد شد.

در نخستین روز سه شنبه یکم اسفند به ترتیب فیلم های تنگه ابوقریب ساعت 18و 45 دقیقه، دارکوب ساعت 21 و اتاق تاریک ساعت 23 و15 دقیقه نمایش داده می شود.

چهارشنبه دوم اسفند ساعت 18 و45 دقیقه فیلم شعله ور، ساعت 21 فیلم خجالت نکش و ساعت 23 و 15 دقیقه فیلم عرق سرد اکران می شود.

پنج شنبه سوم اسفند نیز بر اساس زمان بندی به ترتیب فیلم های مصادره، بمب یک عاشقانه و مغزهای کوچک زنگ زده به نمایش عموم در خواهد آمد.

جمعه چهارم اسفند علاقمندان می توانند در سه سانس به ترتیب بیننده فیلم های فیل شاه، به وقت شام و لاتاری باشند.

شنبه پنجم اسفند اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فجر با فیلم دارکوب آغاز می شود و در سانس های بعدی به ترتیب  فیلم های چهار راه استانبول و سرو زیر آب نمایش داده می شود.

یکشنبه ششم اسفند به ترتیب فیلم های عرق سرد، شعله ور و تنگه ابوقریب اکران خواهد شد.

دوشنبه هفتم اسفند دوستداران آثار سینمایی می توانند بیننده فیلم های اتاق تاریک، مغزهای کوچک زنگ زده و خجالت نکش باشند.

سه شنبه هشتم اسفند به ترتیب فیلم های سرو زیر آب، لاتاری و بمب یک عاشقانه نمایش داده می شود.

چهارشنبه نهم اسفند اکران آثار جشنواره فجر با نمایش فیلم چهار راه استانبول آغاز می شود و در ادامه فیلم های مصادره و به وقت شام به روی پرده می روند.

پنج شنبه دهم اسفند نیز فیل شاه، مغزهای کوچک زنگ زده و تنگه ابوقریب اکران می شوند.

در آخرین جمعه نمایش فیلم ها که یازدهم اسفند است دو فیلم از آین آثار با حضور عوامل فیلم نمایش داده شده و نقد  و بررسی شوند.

گفتنی است علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی  Art.kish.ir  برای خرید بلیت اقدام کنند. یاد آور می شود دارندگان کارت کیشوندی از تخفیف قابل توجهی برای خرید بلیت برخوردار هستند.

Image title