اکران 4 فیلم سینمایی در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش همزمان با سراسر کشور

همزمان با سراسر کشور 4 فیلم سینمایی پر مخاطب در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش اکران شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آذر ماه 95 همزمان با سراسر کشور 4 فیلم پر مخاطب خشکسالی و دروغ، آس و  پاس، نیمه شب اتفاق افتاد و فرار از اردو در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش اکران شده است که این فیلم ها هر روز بین ساعات 18 تا 24 به نمایش در می آید.

فیلم خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده و تهیه کنندگی سید غلام رضا موسوی، روایت شک و تردید، دروغ و پنهانکاری های دو مرد و دو زن است که منجر به اتفاقاتی می شود. داستان این فیلم بر اساس نمایشنامه خشکسالی و دروغ نوشته محمد یعقوبی نگاشته شده است.

همچنین فیلم آس و پاس به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و محمد حسین فرح بخش، مرز کمرنگ بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخص رویایی می شود. عشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه مأموریتش باز می دارد و ....

فیلم نیمه شب اتفاق افتاد به کارگردانی تینا پاکروان و به تهیه کنندگی تینا پاکروان و امیر حسین عبدالهی داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست.

فیلم فرار از اردو نیز  به کارگردانی غلام رضا رمضانی و تهیه کنندگی حسن آقا کریمی  درباره عده ای دانش آموز است که برای اردو دریا به شمال آمده اند ولی با نظر مسئولان دبیرستان ناگهان هدف اردو تغییر می کند.

شایان ذکر است، اکران فیلم های روز در خانه فرهنگ و هنر کیش از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد شادی و  نشاط در اوقات فراغت ساکنان جزیره  انجام می شود.