با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري

اولین همایش نانوی آسیا و اقیانوسیه در كيش گشايش يافت

اولین همایش بين المللي نانوی آسیا و اقیانوسیه با حضور دکتر "محمد فرهادی" وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری کشورمان در کیش آغاز شد.

اولین همایش بين المللي نانوی آسیا و اقیانوسیه با حضور دکتر "محمد فرهادی" وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری کشورمان در کیش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، در این همایش محققان بیست و دو کشور در مدت چهار روز هزار و سیصد و پنجاه مقاله در حوزه های نانو و انرژی ، نانو و محیط زیست و نانو و ایمنی را به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می کنند.

در اين همايش حدود 900 نفر از محققان حوزه نانو از جمله 30 محقق و دانشمند خارجي از كشورهاي آمریکا ، آلمان ، انگلستان ،ایتالیا ، کانادا ، استرالیا و ژاپن هستند حضور پيدا كرده اند.

همایش نانوی آسیا و اقیانوسیه به همت ستاد توسعه فناوری نانوی ریاست جمهوری ، بخش های نانوی دانشگاه های شرق آسیا و همکاری دانشگاه آزاد کیش برگزار می شود.

هدف از برپایی این همایش كه براي نخستين بار در ايران و به ميزباني جزيره كيش برگزار مي شود، ایجاد فضایی مناسب برای تبادل نظر دانشمندان کشورهای مختلف جهان و ایجاد همکاری های ملی و بین المللی در زمینه نانو اعلام شده است.

بر اساس اعلام برگزار كنندگان اين همايش، دو ناظر از كشورهاي سوئد و آمریکا نيز در اين رويداد بين المللي حضور دارند.  

اولين همایش بین المللی نانوي آسيا و اقيانوسيه در مرکز همایش های بین المللی کیش تا بیستم اسفند ادامه خواهد داشت